کد خبر: 371393
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۰۸:۵۳:۰۰
| |

سرمربی تیم مشهد:

هندبال بانوان به حمایت بیشتری نیاز دارد

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتاد سازه مشهد می‌گوید هندبال بانوان ایران بازیکنان و تیم‌های خوبی دارد که نیازمند حمایت بیشتر هستند.

هندبال بانوان به حمایت بیشتری نیاز دارد
کد خبر: 371393
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۰۸:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم هندبال بانوان اشتاد سازه مشهد با 12 امتیاز به عنوان قهرمانی نیم فصل اول رسید این تیم به جز شکست دربازی هفته دوم مقابل تاسیسات دریایی در سایر دیدارهای خود پیروز شد.

نشمین شافعیان، سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد در مورد وضعیت تیم خود در لیگ برتر گفت: بازیکنان و تیم خوبی داریم. هفت بازیکن ملی‌پوش جذب کردیم. بازی‌های اول و دوم لیگ هماهنگ نبودیم اما به تدریج شرایط بهتر شد و در هفته‌های آخر نتایج بهتری گرفتیم. در طول لیگ تلاشمان براین بود که دفاعمان را هماهنگ‌تر کنیم. در کل به جز هفته دوم لیگ که دو امتیاز مقابل تیم تهران از دست دادیم در سایر دیدارها خوب ظاهر شدیم.

او در ادامه افزود: از کیفیت تیم خود راضی هستم. با همین بازیکنان سال گذشته در قالب تیم لارستان قهرمان شدیم و امسال هم تحت عنوان اشتاد سازه مشهد کار می‌کنیم. هیچ تغییری در نیم فصل دوم نداریم و با بازیکنان فعلی ادامه می‌دهیم و مهره‌های جوان کنار باتجربه‌ها بازی می‌کنند.

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد در مورد وضعیت لیگ هندبال بانوان بیان کرد: از آنجایی که بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلف پخش شدند، کیفیت لیگ نسبت به سال قبل بهتر شده است. تقریبا همه تیم‌ها خوب و با انگیزه ظاهر شدند و این کیفیت لیگ را افزایش داده است.

او به وضعیت اسپانسری در لیگ بانوان اشاره و تصریح کرد: هندبال بانوان به اسپانسرهای مالی نیاز دارد. خوشبختانه مشهد امسال اسپانسر قوی و خوبی دارد اما دوست داریم همه تیم‌ها اسپانسرهای قوی داشته باشند تا بهتر کار کنند.

شافعیان در مورد وضعیت داوری در لیگ بانوان گفت: داوری‌ها امسال بد نبود و رضایت نسبی داشتیم در برخی بازی های راضی و برخی بازی ها راضی نبودیم به طور کلی نسبی بود. به نسبتی که مربی و بازیکن اشتباه می‌کردند داوران هم اشتباه داشتند.

سرمربی تیم اشتادسازه مشهد در مورد وضعیت هندبال بانوان ایران بیان کرد: نیروهای خوبی در هندبال بانوان داریم و تیم‌های نوجوانان و جوانان خوب هستند اما نیاز به حمایت و آموزش بیشتر دارند و نباید رها شوند. اگر این نیروها را به هماهنگی برسانیم وضعیت بهتر می‌شود. امیدوارم به زودی تیم‌های ملی شکل بگیرد و انسجام بیشتر شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها