کد خبر: 374909
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۲:۲۹:۲۴
| |

محمود افشار دوست، کارشناس والیبال:

قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد/تجربه تیم بانوان افزایش خواهد یافت

کارشناس والیبال در آستانه آغاز مسابقات تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: قطعا تیم ملی والیبال ایران به المپیک صعود خواهد کرد.

قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد/تجربه تیم بانوان افزایش خواهد یافت
کد خبر: 374909
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۲:۲۹:۲۴

اعتمادآنلاین| محمود افشار دوست، کارشناس والیبال درباره حضور تیم ملی والیبال در مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: ابتدا برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم که برای دومین بار متوالی به المپیک راه یابد. سطح والیبال ایران فراتر از آسیا است. ملی پوشان شرایطی دارند که قطعا به المپیک صعود خواهند کرد. البته این باعث نمی‌شود که حریفان را دست کم بگیریم. ولی اگر تلاش کنند با توجه به پتانسیلی که داریم قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد.

کارشناس والیبال در ادامه درباره بازی با چین تایپه، چین و قزاقستان در مرحله گروهی گفت: چین و چین تایپه تیم های سرعتی هستند و بسیار شلوغ بازی می‌کنند. کارهای ترکیبی و سرعتی زیاد انجام می دهند. چین تایپه توپ گیری خوبی نیز دارد.

وی تاکید کرد: تیم ملی چین از جمله تیم‌هایی به شمار می‌رود که شناخت خوبی از آن داریم. بازی سرعتی دارد ولی اگر تحت فشار قرار گیرد از هم خواهد پاچید و بر عکس اگر اجازه خودنمایی به آنها دهیم مشکل ساز خواهند شد.

افشار دوست افزود: چینی‌ها در سرویس عملکرد خوبی دارند و دفاع بلندی دارند. اگر از حربه سرعت استفاده نکنیم ممکن است به مشکل بخوریم. البته در کل تیم ملی در این مسابقات مشکلی نخواهد داشت و جواز صعود به المپیک را کسب خواهد کرد. قزاقستان نیز والیبال مدرن باز نمی‌کند و در سطح معمولی است.

وی در پایان درباره حضور تیم ملی والیبال بانوان در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: با توجه به تغییر نسلی که در تیم بانوان رخ داده است باید به فال نیک بگیریم تا تجربه آنها برای سال‌های بعد افزایش یابد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها