کد خبر: 382392
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۰:۲۱
| |

کریستین اریکسن:

می‌گفتند مسوول خیلی از ناکامی‌های تاتنهام من هستم

بازیکن دانمارکی تاتنهام عنوان کرد خیلی‌ها او را مسوول ناکامی‌های این تیم می‌دانستند و دوست داشت با جدایی از اسپرز فضای جدیدی را تجربه کند.

می‌گفتند مسوول خیلی از ناکامی‌های تاتنهام من هستم
کد خبر: 382392
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۰:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از دیلی میرور، باشگاه اینتر اعلام کرد که کریستین اریکسن، بازیکن جدید این تیم است. هافبک دانمارکی با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به تیم شهر میلان پیوست.

اریکسن که با تاتنهام تا فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت درباره رفتنش از این تیم و حضور در اینتر گفت: من قرارداد طولانی مدتی با تاتنهام نداشتم و در این شرایط شما مقصر همه چیز در تیم تلقی می‌شوید. دوست ندارم مثل خیلی از فوتبالیست‌ها پشت ناکامی‌ها قایم شوم. دوست دارم صادق باشم و رک و بلند حرفم را بزنم. خیلی‌ها از من انتقاد کردند و همه می گفتند من پسر بد تیم هستم. مسوول ناکامی خیلی چیزها در تاتنهام از دید رسانه‌ها من بودم. می‌خواستم این تصور را عوض کنم ولی وقتی که تمایلم به رفتن را اعلام کردم شرایط بدتر شد.

او در ادامه گفت: در انگلیس این‌طور است اگر قرارداد طولانی نداشته باشید یعنی روزهای آخر خودتان را سپری می‌کنید و شرایط برای او سخت می‌شود. من 30 بازی آخری که برای تاتنهام انجام دادم همین‌طور بود. همه می‌گفتند این بازی آخر اریکسن است. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا چیز جدیدی را امتحان کنم. من از منچستریونایتد نیز پیشنهاد داشتم ولی دوست داشتم فضای متفاوتی را تجربه کنم و به همین خاطر تصمیم گرفتم ایتالیا را انتخاب کنم و به اینتر آمدم.

این بازیکن دانمارکی که در سال آخر حضور خود در تاتنهام با رسانه‌های تصویری مصاحبه‌ای انجام داد اعلام کرد در همان بدو ورود مورینیو به این تیم، خیلی شفاف به این مربی پرتغالی اعلام کرد که قصد دارد تیم جدیدی را انتخاب کند و در تاتنهام نخواهد ماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها