کد خبر: 389767
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۳:۲۶:۰۰
| |

احدی:

شانس بوکسورها در 81 و 75 کیلو برای سهمیه المپیک بیشتر است

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران می‌گوید: همه بوکسورهای ایران شرایط خوبی برای انتخابی المپیک دارند اما شانس ایران در اوزان 75 و 81 کیلوگرم برای کسب سهمیه بیشتر است.

شانس بوکسورها در 81 و 75 کیلو برای سهمیه المپیک بیشتر است
کد خبر: 389767
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۳:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر احدی درباره شرایط تیم‌ ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک توضیح داد: به دلیل اینکه از تیم دور بوده‌ام، اطلاع زیادی از وضعیت تیم ندارم و امکان اینکه خیلی دقیق نظر بدهم وجود ندارد اما ماقعا نفراتی که با تیم اعزام شده‌اند بوکسورهای خوبی هستند که باید برای همه آن‌هاشانس کسب سهمیه در نظر گرفت.

او همچنین درمورد زودتر اعزام‌شدن تیم‌ ملی بوکس ایران به اردن نیز گفت: کار خیلی خوبی بود و یکی از بهترین کارهایی است که فدراسیون در این مدت انجام داده است. تیم ‌ملی زودتر اعزام شد، با شرایط آب‌وهوایی وفق پیدا کرد و به دور از حشایه‌ها تمرینات نهایی خود را انجام داد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران، درباره شانس کسب مدال بوکسورهای ایران گفت: همه نفرات تیم هم شانس مدال هستند و هم شانس کسب سهمیه‌ چون‌ خوب تلاش کرده‌اند و تیم با تجربه‌ای است. همانطور هم که خودشان گفته‌اند شرایط برای تیم خوب بوده است. کسب مدال و سهمیه سخت است ولی غیر ممکن نیست.

او در پاسخ به این سوال که نقش فدراسیون بوکس در کاهش دادن حاشیه‌ها برای تیم‌ ملی چقدر بود، گفت: یک‌ مدت تیم‌ ملی حواشی داشت چون‌ کسانی که الان داخل تیم هستند، در زمان ما خارج از تیم بودند. به خاطر اینکه در آن زمان ما داخل تیم بودیم و با کسی کاری نداشتیم. الان نفراتی چون علی مظاهری که دوستدار بوکس هستند، هیچ ‌کاری با تیم ملی ندارند. فدراسیون هیچ‌ کاری نکرده است و تنها کسانی که حاشیه می‌ساختند را وارد تیم ‌کرده است.

احدی در پاسخ به این سوال که شانس ایران برای کسب سهمیه در چه اوزانی بیشتر است، گفت: همه بوکسورهای ما نفرات خوبی هستند اما از نظر من در 75 و 81 کیلوگرم شانس بیشتری داریم. البته تمام این‌ها به قرعه بوکسورها برمی‌گردد، اگر قرعه بوکسورهای ما خوب باشد، می‌توانند سهمیه خوبی‌ کسب‌ کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها