کد خبر: 391720
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۰۸:۳۴:۳۵
| |

سرمربی تیم ملی کاراته ایران:

بهترین راه این است که تا دوشنبه صبر کنیم/ اگر فدراسیون بخواهد با اولین پرواز برمی گردیم

سرمربی تیم ملی کاراته ایران پس از لغو مسابقات مراکش، گفت: شرایط پیچیده شد و باید تا روز دوشنبه صبر کنیم تا در مورد این پیکارها تصمیم‌گیری شود.

بهترین راه این است که تا دوشنبه صبر کنیم/ اگر فدراسیون بخواهد با اولین پرواز برمی گردیم
کد خبر: 391720
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۰۸:۳۴:۳۵

اعتمادآنلاین| سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 که قرار بود 23 اسفندماه در شهر رباط برگزار شود با تصمیم فدراسیون جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

این در حالی است که تیم‌های ملی زنان و مردان ایران پس از مسابقات کاراته وان اتریش راهی شهر فرانکفورت شده بودند تا پس از برگزاری تمرینات در آلمان، به مراکش سفر کنند.

با این حال لغو کاراته وان مراکش، ملی‌پوشان ایران را در بلاتکلیفی قرار داده است.

«شهرام هروی» در این خصوص اظهار داشت: جلسه مشترک فدراسیون جهانی کاراته و ستاد بازی‌های المپیک 2020، روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در اجلاس فوق در مورد مسابقات مراکش و تاریخ جدید آن تصمیم‌گیری می‌شود. گمان می‌کنم مسابقات در تاریخ جدیدی و در همین مراکش برگزار شود، چرا که فدراسیون این کشور، پول میزبانی را به فدراسیون جهانی پرداخت کرده و هزینه زیادی انجام داده است.

سرمربی تیم ملی ایران، اظهار داشت: به نظرم بهترین راه این است تا دوشنبه در آلمان باشیم تا نتیجه جلسه مشخص شود. هرچند اگر فدراسیون ایران بخواهد با اولین پرواز تیم را برگرداند، مشکلی نداریم و تابع تصمیم مسوولان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که لغو مسابقات مراکش به ضرر تیمش نشده است؟ پاسخ داد: در وزن 75 که از سوی «بهمن عسگری» سهمیه گرفته‌ایم و در مسابقات مراکش نیز از بین «ذبیح‌الله پورشیب» و «سجاد گنج‌زاده» یک نفر در سنگین وزن جواز حضور در المپیک را کسب می‌کرد. در هر صورت تیم ما آماده است و امیدوارم این رویداد زودتر برگزار شود.

وی افزود: همچنین باید در مورد مسابقات فرانسه که سال آینده برگزار می‌شود و آخرین رویداد گزینشی است هم تصمیم‌گیری شود. در فرانسه، تیم‌ها در وزن‌هایی که از طریق رنکینگ سیستم سهمیه نگرفته‌اند، امکان اعزام یک کاراته‌کا را دارند که تیم ایران در بخش مردان تنها در وزن 67 کیلوگرم، نماینده اعزام خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها