کد خبر: 411467
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۰:۵۵:۱۶
| |

اوایل برای شروع تمرینات استرس داشتیم/ بازیکنان خارجی هم به زودی به تمرینات اضافه می‌شوند

مربی تیم شاهین بوشهر گفت: بازیکنان خارجی به زودی به تمرینات اضافه می‌شوند.

اوایل برای شروع تمرینات استرس داشتیم/ بازیکنان خارجی هم به زودی به تمرینات اضافه می‌شوند
کد خبر: 411467
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۰:۵۵:۱۶

اعتمادآنلاین| مهدی کریمیان، مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر، درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ گفت: چند روز در بوشهر تمرین کردیم و سپس در تهران ادامه تمرینات را از سر گرفتیم. خوشبختانه اردوی خوبی را داریم و صبح و عصر تمرین می‌کنیم. یک بازی دوستانه هم با تیم هوادار داشتیم که فکر می‌کنم بازی خوبی بود. الان چون در بدنسازی هستیم بازی مقداری سنگین بود چون همه بچه‌ها را استفاده کردیم دنبال این بودیم نقطه ضعف‌هایمان را بیشتر بفهمیم بازی خوبی بود و امیدوارم باز هم بازی دوستانه داشته باشیم و بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

او در مورد شروع تمرینات در حالی که هنوز شرایط به روال قبل برنگشته، توضیح داد: اوایل مقداری سخت بود. مشکلات زیادی داشتیم و بچه‌ها استرس داشتند. از لحاظ اینکه دقیق نمی‌دانستیم چگونه باید با آن برخورد کنیم. رفته رفته خوب شد کادر پزشکی و آنهایی که می‌آیند چک می‌کنند و مراقب این قضیه هستند. فکر می‌کنم بچه‌ها الان خودشان هم زیاد رعایت می‌کنند و مشکل خاصی وجود ندارند.

کریمیان در مورد اضافه شدن بازیکنان خارجی بیان کرد: در این مدت برای تمرینات با بازیکنان در تماس بودیم. در مجموع تلاش کردیم آمادگی خودمان را از دست ندهیم. منتظر حضور بازیکنان خارجی‌مان هستیم تا به هماهنگی لازم برسیم. البته فکرمی‌کنم در این هفته بازیکن‌های خارجی هم به تمرینات اضافه شوند.

مربی شاهین بوشهر با اشاره به اولین بازی‌شان در شورع مجدد لیگ با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی است. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی خانگی نتیجه بگیریم و 3 امتیاز را در خانه حفظ کنیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها