کد خبر: 450511
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۳:۱۶:۰۱
| |

همیلتون گرندپری ابوظبی را هم از دست می‌دهد؟

هفته گذشته تست کرونای لوئیس همیلتون مثبت شد و قهرمان جهان را راهی قرنطینه کرد و باعث شد تا گرندپری بحرین رااز دست بدهد. حالا اخباری به گوش می رسد که احتمال دارد این راننده فرمول یک، گرندپری ابوظبی را هم از دست بدهد.

همیلتون گرندپری ابوظبی را هم از دست می‌دهد؟
کد خبر: 450511
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۳:۱۶:۰۱

اعتمادآنلاین| تست کرونای لوئیس همیلتون هفته گذشته مثبت شد و این راننده مرسدس گرندپریکس بحرین را که شب گذشته برگزار شد، از دست داد.

با توجه به اینکه هفته آینده مسابقات گرندپریکس ابوظبی برگزار می‌شود همیلتون برای شرکت در این رویداد نیاز به تست منفی و آمادگی جسمانی بهتر دارد.

همیلتون در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد که فقط 7 روز از آن گذشته است. با این حال، بزرگترین چالش این است که ابوظبی محدودیت‌های شدیدی را اعمال کرده، جایی که تمام افراد برای ورود به این کشور با 14 روز قرنطینه روبرو هستند.

البته برای فرمول یک استثنا قائل شده و رانندگان می‌توانند دوشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهی ابوظبی شوند.

لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک جهان برای سفر در آخر هفته از هواپیمای شخصی خود استفاده خواهد کرد اما او نیاز به حکم اختصاصی از مقامات ابوظبی دارد.

توتو ولف مدیر تیم مرسدس، در این باره گفت: من فکر می‌کنم اگر لوئیس ریکاوری کند، روز به روز بهتر و نمونه تست او منفی شود، می‌تواند در مسابقات ابوظبی شرکت کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها