کد خبر: 452484
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۲:۱۲:۱۴
| |

باخ در اجلاس سالیانه OCA: منتظر 2 سال خارق العاده در آسیا هستیم

رییس کمیته بین المللی المپیک در اجلاس سالیانه شورای المپیک آسیا عنوان کرد که منتظر 2 سال خارق العاده در قاره آسیا هستیم.

باخ در اجلاس سالیانه OCA: منتظر 2 سال خارق العاده در آسیا هستیم
کد خبر: 452484
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۲:۱۲:۱۴

اعتمادآنلاین| سی و نهمین اجلاس سالیانه شورای المپیک آسیا در مسقط عمان برگزار شد. توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک به صورت وبینار در این اجلاس شرکت کرد. باخ بیان کرد: آسیا با میزبانی بازی‌های المپیک توکیو 2020 در تابستان سال آینده، بازیهای المپیک زمستانی پکن در سال 2022 و نوزدهمین بازی‌های آسیایی در هانگژوی چین در سپتامبر 2022 مرکز اصلی جهان ورزش قرار دارد. می توانم به شما بگویم که مقدمات برگزاری المپیک پکن برای سال 2022 بسیار خوب پیش می رود و می خواهم از دوستانمان در چین به خاطر تلاشی که برای موفقیت و ایمنی این بازی‌ها انجام می دهند تشکر کنم. ما منتظر این دو سال خارق العاده پیش رو هستیم.

باخ در مورد آمادگی برای توکیو 2020 گفت: در آخرین سفر خود به ژاپن می شد روح المپیک را در استادیوم جدید المپیک و دهکده المپیک احساس کرد. بازی‌های المپیک توکیو یک جشن همبستگی و مقاومت بشریت خواهد بود.

باخ در مورد کمک به کمیته های ملی المپیک و ورزشکاران برای آماده سازی خود جهت حضور در توکیو 2020 و بعد از آن گفت: بودجه همبستگی المپیک برای چرخه 2021-2024، به میزان 16 درصد افزایش یافته و حمایت مستقیم از ورزشکاران و حمایت از کمیته ملی المپیک کشورها هر دو در مقایسه با قبل 25 درصد افزایش یافته است. کل بودجه همبستگی المپیک برای سال‌های 2021-24، 590 میلیون دلار است.

باخ در پایان تاکید کرد: یک مجمع عمومی بسیار موفق را آرزو می کنم و شما را در توکیو می‌بینم.

تشبیه شیخ احمد از اجلاس OCA به دنیای جدید

شیخ احمد، رییس شورای المپیک آسیا هم در این اجلاس سالیانه گفت: از نمایندگان کمیته ملی المپیک کشورها که به صورت حضوری و آنلاین در این اجلاس شرکت کردند، تشکر می کنم.

این اولین تجربه ما است که واقعیت و تکنولوژی را همزمان به اشتراک می گذاریم (اشاره به حضور فیزیکی و آنلاین کشورها در اجلاس به صورت همزمان) و این دنیای جدید است. ما بحث های زیادی برای گفت‌وگو داریم اما ابتدا از عمان تشکر کنم که شرایط برگزاری این اجلاس را فراهم کرد. مسقط واقعا شهر زیبایی است.

سپس دبیرکل مالدیو و لبنان، دو عضو با سابقه ورزش آسیا، به دلیل خدمات بسیار ارزشمند خود تقدیر شد و آنها نشان افتخار شورای المپیک آسیا را دریافت کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها