کد خبر: 478997
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۷:۵۵:۴۴
| |

پیروزی شهرداری در فینال سوم / گرگان در انتظار جام قهرمانی بسکتبال

 تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در سومین بازی فینال پنجگانه لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، یک گام دیگر به فتح جام قهرمانی نزدیک‌تر شد.

پیروزی شهرداری در فینال سوم / گرگان در انتظار جام قهرمانی بسکتبال
کد خبر: 478997
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۷:۵۵:۴۴

اعتمادآنلاین| در این مسابقه که شامگاه پنجشنبه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با 22 امتیاز اختلاف و با نتیجه 88 بر 66 مهرام تهران را شکست داد و به دومین پیروزی از سه مسابقه رسید.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری در این مسابقه کوارترهای اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 21 بر 18، 18 بر 8، و 27 بر 16 به سود خود تمام کرد و در کوارتر سوم با نتیجه 22 بر 24 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان در ترکیب اولیه تیمش نوید رضایی‌فر، پری پتی، محمد جمشیدی، آلاده آمینو و مایک رستم‌پور را در برابر شاگردان علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام تهران با ترکیب اولیه حامد حسین‌زاده، مهدی کامرانی، صمد نیکخواه‌بهرامی، مالیک ترل ترنت و دووان سامرس قرار داد.

در این مسابقه صمد نیکخواه بهرامی با 22 امتیاز و اثرگذاری 9 امتیازآورترین این مسابقه بود اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین فینال لیگ برتر با نتیجه 84 بر 72 به پیروزی رسید اما مسابقه دوم را با نتیجه 78 بر 101 به حریف واگذار کرد.

مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار خواهد شد و تیمی که سه پیروزی به دست آورد، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

چهارمین مسابقه 2 تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران، شنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

در صورت پیروزی تیم شهرداری در مسابقه شنبه شب، این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست خواهد یافت و در صورت باخت، مسابقه پنجم در ششم اردیبهشت قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به دلیل شیوع کرونا در تهران در حال برگزاری است.

در رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال کشور 16 تیم حضور داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها