کد خبر: 480097
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۰۶:۰۰
| |

ایران به فیبا در خصوص مسابقات زنان نامه نوشت / واکنش شجاعی به شایعه اختلاف‌نظر با کمیته 3 نفره

فدراسیون بسکتبال با ارسال نامه‌ای به فیبا وضعیت مسابقات زنان را پیگیر خواهد شد.

ایران به فیبا در خصوص مسابقات زنان نامه نوشت / واکنش شجاعی به شایعه اختلاف‌نظر با کمیته 3 نفره
کد خبر: 480097
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فریده شجاعی در خصوص حضور بسکتبال 5 نفره ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: کنفدراسیون آسیا مسابقات رده A آسیا را اعلام کرده و برای تیم‌هایی که در رده B قرار دارند برنامه ندارد.

به گزارش فارس، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال افزود: من این موضوع را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتم که قرار است با ارسال نامه به فیبا این موضوع را پیگیری کند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که شنیده شده وی با گلاره کاکاونپور اختلاف نظر داشته عنوان کرد: هیچ بحث و اختلاف نظری نبود. نمی‌دانم این حرف‌ها و شایعات از کجا می‌آید؟ در خصوص بسکتبال سه نفره قرار بود تا روز آخر 6 نفر در اردو باشند که در نهایت 4 نفر اعزام شوند اما کمیته بین المللی شب تماس گرفت و گفت باید اسامی 4 نفر اصلی مشخص و به فیبا اعلام شود.

شجاعی افزود: ما با کمیته 3 نفره جلسه گذاشتیم تا راهکاری پیدا کنیم. با توجه به اینکه 2 نفر هم رزرو معرفی می‌شوند ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت و تا روز آخر 6 نفر در اردو خواهند بود.

وی درباره اینکه به کسب سهمیه المپیک امیدوار است یا خیر، گفت: آرزوی همه ما همین است اما قبول کنیم کار سختی در پیش داریم. ژاپن در بسکتبال 5 نفره زنان و مردان از طریق میزبانی سهمیه گرفته، بسکتبال 3 نفره مردان آنها هم همین طور اما چون تیم زنان قدرتمندی دارد در مسابقات کسب سهمیه شرکت کرده که با ما همگروه است. متاسفانه 8 تیم در المپیک شرکت می‌کنند، اگر تعداد تیم‌ها بیشتر بود ما از طریق رنکینگ می‌توانستیم به المپیک برویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها