کد خبر: 480352
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۶:۴۲:۳۸
| |

همه چیز درباره دومین سهمیه المپیکی وزنه‌برداری ایران / سهمیه در چنگ هاشمی؛ او به کلمبیا می رود؟

معادلات پیچیده ای برای کسب دومین سهمیه المپیکی وزنه برداری ایران رقم خورده است.مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری آسیا در شرایطی در ازبکستان به پایان رسید که همچنان فقط تکلیف یکی از سهمیه های وزنه‌برداری ایران برای المپیک مشخص شده است.

همه چیز درباره دومین سهمیه المپیکی وزنه‌برداری ایران / سهمیه در چنگ هاشمی؛ او به کلمبیا می رود؟
کد خبر: 480352
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۶:۴۲:۳۸

اعتمادآنلاین| معادلات پیچیده ای برای کسب دومین سهمیه المپیکی وزنه برداری ایران رقم خورده است.

به گزارش ورزش سه، مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا در شرایطی در ازبکستان به پایان رسید که همچنان فقط تکلیف یکی از سهمیه های وزنه برداری ایران برای المپیک مشخص شده.


علی هاشمی، سهراب مرادی و کیانوش رستمی، سه وزنه برداری هستند که می توانند دومین سهمیه المپیکی ایران را در توکیو به نام خود ثبت کنند؛ اما در سیستم گزینشی جدید که فقط دو سهمیه را برای ایران به دنبال داشته، شرایط آنقدر پیچیده شده که حتی شاید خود ورزشکاران هم هنوز به درستی نمی دانند که در چه صورتی، با چه شرایطی و با مهار کدام وزنه ها در کلمبیا می توانند المپیکی شوند.

سهمیه در چنگ هاشمی؛ او به کلمبیا می رود؟


علی هاشمی در رنکینگ المپیکی های دسته 109 کیلوگرم وضعیت خوبی دارد و با حضور در مسابقات کلمبیا که چند هفته دیگر به عنوان آخرین مرحله گزینشی برگزار می شود، به راحتی می تواند سهمیه المپیک را کسب کند، اما مشکل کجاست و چرا کادرفنی علاقه چندانی ندارد که دومین سهمیه در اختیار علی هاشمی قرار بگیرد؟ به نظر می رسد با توجه به رکوردهای این وزنه بردار او عملا شانسی برای رفتن روی سکوی المپیک ندارد؛ در حالی که سهراب مرادی یا کیانوش رستمی هر کدام که به المپیک بروند، شانس مدال خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها