کد خبر: 480994
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

حسن یزدانی، دارنده مدال طلای المپیک:

هدف‌گذاری ما در المپیک توکیو کسب طلا است

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک 2016 ریو گفت: هدف‌گذاری ما در المپیک توکیو کسب مدال طلاست و برای تحقق این مهم همه تلاش را به کار خواهیم گرفت.

هدف‌گذاری ما در المپیک توکیو کسب طلا است
کد خبر: 480994
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 28 و 29 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت. «حسن یزدانی» آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست در دیدار فینال با شکست «دیپاک پونیا» دارنده مدال نقره جهان از هند و آن هم با نتیجه 10 بر صفر به مدال طلا برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، یزدانی درباره سطح فنی این دوره از مسابقات اظهار داشت: مسابقات در مجموع خوب بود و کشورهای خوبی حضور داشتند. تیم ایران هم که به دلیل شرایط کرونا حدود یک سال و چند ماه در هیچ رویداد ورزشی شرکت نکرده بود موفق شد برای سومین سال متوالی بازهم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

آزادکار وزن 86کیلوگرم ایران یادآور شد: المپیک میدان بزرگی است و تیم ملی کشتی آزاد ایران در تمام اوزان سهمیه لازم را دارد. امیدوارم بتوانیم به همین شکل هم در المپیک توکیو کشتی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. هدفمان کسب مدال طلاست و برای تحقق این مهم همه تلاش را به کار خواهیم گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک ریو درباره واکسیناسیون ورزشکاران توضیح داد: تیم‌های ورزشی دنیا این روزها خودشان را برای یک رویداد مهم جهانی آماده می‌کنند. مسابقاتی که علاوه بر آمادگی جسمانی داشتن، روحیه خوب و آماده را نیز می‌طلبد. خوشحالم که به محض ورود واکسن به ایران ورزشکاران هم در اولویت قرار گرفتند. به طور قطع بعد از این اتفاق با آرامش بهتری می‌توانیم به تمرینات‌ بپردازیم.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها