کد خبر: 521912
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۳:۱۲:۳۲
| |

حتما باید یک نفر بمیرد؟

چرا نباید از هشدارها پند گرفت؟ آیا حتما باید یک نفر به کام مرگ کشیده شود تا برخی افراد از رفتار اشتباه خود دست بکشند؟

حتما باید یک نفر بمیرد؟
کد خبر: 521912
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۳:۱۲:۳۲

اعتمادآنلاین| چه در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران چه با شروع هفته‌های ابتدایی بیست و یکمین دوره این لیگ، بارها و بارها از سوی باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا نسبت به همراهی برخی از هوداران سپاهان چه از محل هتل تا ورزشگاه و چه پس از پایان مسابقه هشدار داده بودند و نسبت به سلامت علاقه‌مندان باشگاه اعلام خطر کرده و از آن‌ها درخواست کردند که رویه موجود خطر آفرین است و باید نسبت به انجام آن پرهیز کرد.

به گزارش ایسنا،متاسفانه اما در مدتی طولانی از فصل گذشته تا کنون این اتفاق از سوی هواداران سپاهانی ادامه پیدا کرد و در نهایت با اتفاقی بسیار تلخ و ناراحت کننده همراه و به مرگ یک نوجوان و عزادار شدن یک خانواده اصفهانی منجر شد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با اتفاقی تلخ و غمبار همراه بود، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان یک قربانی داشت ‌اما این بار نه داخل زمین مسابقه بلکه خارج از ورزشگاه و در مسیری که بارها و بارها نسبت به آن هشدار داده شده بود و گوش شنوایی از سوی برخی هواداران و علاقه‌مندان باشگاه سپاهان آن‌هم در سنین مختلف، وجود نداشت.

دو نوجوان موتور سوار در شرایطی که تیم سپاهان را همراهی می‌کردند دچار سانحه شدند و یکی از آن‌ها به کام مرگ کشیده و دیگری به دلیل جراحت روانه بیمارستان شد؛ اتفاقی بسیار تلخ که قیمت آن به از دست رفتن جان یک نوجوان ختم شد و خانواده وی را عزادار کرد و رویاهای بسیاری را به باد داد و به طور حتم برای خانواده این نوجوان جز ناراحتی و غم چیزی به بار نیاورد.

بارها و بارها پس از وقوع چنین اتفاقات تلخ و ناراحت کننده‌ای از خودمان می‌پرسیم به چه قیمتی؟ آیا حتما باید یک نفر به کام مرگ کشیده شود تا برای سایرین تلنگر باشد؟ آیا حتما باید هزینه‌ای گزاف پرداخت کرد تا از تصمیمات غلط دست کشید؟ چرا هیچگاه به هشدارها و خطرهایی که به دفعات در مورد آن صحبت شده است توجه نمی‌شود؟ در کدام کشور دنیا و حتی شهرهای ایران شاهد چنین اتفاقی هستیم که هواداران سپاهان طی یک سال گذشته حاضر نشدند دست از آن بکشند؟

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان میزبان تراکتور است، آیا باز هم شاهد همراهی هواداران سپاهان با اتوبوس تیم، از محل هتل تا ورزشگاه نقش جهان خواهیم بود؟ آیا فاجعه تلخ هفته گذشته برای افرادی که بارها و بارها طی مدت اخیر این اقدام خطرناک را تکرار کرده‌اند درس عبرت نخواهد شد؟ گاهی نه نیاز است و نه این امکان وجود دارد که با زور بتوان برخی رفتارها را تغییر داد و مردم باید خودشان برخی مسائل را رعایت کنند؛ اتفاقی که در مورد باشگاه سپاهان و هواداران این تیم نیز رخ داده از همین دست مسائل است و علاقه‌مندان این باشگاه اصفهانی با وجود هشدارهای چندباره، سرمربی و مدیریت باشگاه باید با ترک این رفتار غلط، نه جان خود را به خطر بیندازند و نه با جان سایرین بازی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها