کد خبر: 537872
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۵:۰۸
| |

هفته هفدهم لیگ برتر

پرسپولیس در کورس صدرنشینی ماند/شکست نساجی خانه به دوش بعد از 9 هفته

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل نساجی به برتری رسید.

پرسپولیس در کورس صدرنشینی ماند/شکست نساجی خانه به دوش بعد از 9 هفته
کد خبر: 537872
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۵:۰۸

تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر با 12 دقیقه تاخیر از ساعت 17:12 دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به اتمام رسید.

​به گزارش فارس، با این برد شاگردان یحیی گل‌محمدی 38 امتیازی شده و تا پیش از شروع دیدار استقلال مقابل هوادار با امتیاز برابر و تفاضل گل کمتر نسبت به حریف آبی‌پوش خود، در رتبه دوم باقی ماندند.

همچنین نساجی هم که از هفته هفتم و در دیدار با سپاهان در لیگ برتر شکست نخورده بود، پس از 9 بازی مغلوب شد تا با 21 امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرد.

داور: سید رضا مهدوی

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و آشور ماهانی

کارت زرد: مسعود شجاعی، کریم اسلامی، ساکت الهامی(سرمربی) اسماعیل اسماعیل(مربی) از نساجی/ ماساژور پرسپولیس، احسان پهلوان، هنانوف و وحید امیری از پرسپولیس

کارت قرمز: ایوب کلانتری(78) از نساجی

گل: کریم اسلامی(16) برای نساجی/ کمال کامیابی‌نیا(2) وحید امیری(7) و حامد پاکدل(1+90) برای پرسپولیس

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی(46- حسین زامهران) سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری(73- متین کریم‌زاده) ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی(18- حسن نجفی) مسعود شجاعی(73- علیرضا منظمی) اکبر صادقی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا( 90+ 5 رضا اسدی) ، میلاد سرلک(86- محمد شریفی) احسان پهلوان(86- علی شجاعی) وحید امیری( 90+ 5 مهدی مهدیخانی)  و مهدی عبدی(75- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها