کد خبر: 547554
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۷:۲۷:۳۷
| |

سجادی:

وزارت ورزش قاطعانه از سرمربی و مربیان تیم ملی فوتبال حمایت می‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه از سرمربی و مربیان تیم ملی فوتبال قاطعانه حمایت می کند.

وزارت ورزش قاطعانه از سرمربی و مربیان تیم ملی فوتبال حمایت می‌کند
کد خبر: 547554
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۷:۲۷:۳۷

سید حمید سجادی که روز شنبه به اردبیل سفر کرده، در جریان بازدید از مجموعه ورزشی علی دایی گفت: اظهار نظر درباره سرمربی و مربیان تیم ملی یک بحث تخصصی است با این حال وزارت ورزش و جوانان خود را مکلف می داند از تصمیم فدراسیون و متخصصان این حوزه درباره سرمربی و مربیان تیم ملی حمایت کند.

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی اظهار کرد:تمام تلاش ما این است که تیم ملی در مسابقات جام جهانی و دیگر میادین بدرخشدو دل مردم و هواداران را شاد کند.

وی همچنین درباره حضور فوتبال اردبیل در مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به قابلیتها و استعدادهای بالقوه در استان بدون شک در صورت حمایت از جوانان این منطقه، فوتبالیست‌های اردبیل شایستگی لازم را برای حضور در سطوح بالاتر دارند و فوتبال این استان می تواند در مسابقات لیگ برتر نماینده داشته باشد و وزارت ورزش و جوانان هم حمایت‌های لازم را برای حضور تیم‌های فوتبال استان اردبیل در لیگ‌های یک یا دو خواهد کرد.

 سجادی یادآورشد: خیلی از رشته‌های ورزش قهرمانی از بین رفته است و جایزگین مناسب برای آن حضور ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در مسابقات لیگ کشوری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها