کد خبر: 556655
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۳:۳۳:۴۰
| |

برنامه تیم ملی صدای علیرضا جهانبخش را هم درآورد

علیرضا جهانبخش وینگر ملی پوش کشورمان به شرایط آماده سازی تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

برنامه تیم ملی صدای علیرضا جهانبخش را هم درآورد
کد خبر: 556655
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۳:۳۳:۴۰

علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین تیم ملی، حرف هایی زد که یک بار دیگر باید آن را با دقت مرور کرد؛ «بعد از مدتی سردرگمی در مورد برگزاری اردو، مکان اردو و بازی‌های دوستانه تیم ملی خدا را شکر اردوی قطر هماهنگ شد و تمرینات خوبی برگزار کردیم که بخاطر شرایط آب و هوایی و شرجی بودن هوا، تمرینات در شب برگزار می شود. دمای هوا در شب بد نیست. شرایط بازیکنان بد نیست. بعد از لغو چند بازی دوستانه خدا را شکر بازی با الجزایر تایید شد، برای یک بازی خوب با این تیم تمرین می‌کنیم. من، سایر بازیکنان و کادرفنی دوست داشتیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم ولی این اتفاق رخ نداد.»

به گزارش خبرورزشی، از لحن صحبت های جهانبخش مشخص است بازیکنان شاخص تیم ملی، دوست دارند با زبان بی زبانی بگویند در چه وضعیت سخت و پرچالشی قرار گرفته اند. واقعا کدام بازیکن بهتر از جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون درک می کند بازی هایی که تیم ملی در جام جهانی دارد تا چه اندازه طاقت فرساست؟

جهانبخش که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده، مهاجمی با تجربه و دنیا دیده است؛ او می داند این روش آماده سازی و اردوی تدارکاتی تیم ملی، نه تنها برای تقابل با تیم های انگیس، آمریکا و ولز کافی نیست که حتی ملی پوشان ایران را به نیمی از آمادگی برای این دیدارهای سخت نمی رساند.

این بازیکنان با چه زبانی باید کاستی ها را به مسولان یادآوری کنند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها