کد خبر: 557176
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۰۹:۰۸:۳۶
| |

عطایی: راه طولانی در پیش داریم

عطایی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا گفت: راه طولانی در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

عطایی: راه طولانی در پیش داریم
کد خبر: 557176
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۰۹:۰۸:۳۶

عطایی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا گفت: راه طولانی در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی برابر استرالیا در لیگ ملتهای والیبال اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند. با توجه به این‌که در مسابقه با هلند بد بودیم و نتوانستیم پیروز شویم، برگرداندن بازیکنان سخت بود اما کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند وضعیت بهتر شود و بهتر از روز گذشته عمل کنند.

وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می‌گویم که از این رقابت سربلند بیرون آمدیم و پیروز شدیم.  راه طولانی‌ را در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات لیگ ملت‌ها تصریح کرد: در این مسابقات جهانی پیروزی بر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر کار کرد و بازیکنان ایران کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و در نهایت ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنان می‌توانند در شرایط سخت خود را برگردانند. ست چهارم را با قاطعیت و امتیازهای قابل توجه به پایان رساندیم.

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از ۱۴ ساعت برگزار خواهند کرد که از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه و در دومین مسابقه با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها