کد خبر: 578335
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۶:۱۰:۴۰
| |

سجادی:

هر جا لازم باشد دوباره از آجرلو استفاده می کنیم/ تغییر در پرسپولیس فعلا مطرح نیست

​وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه ای با رئیس جمهور گزارشی از فعالیت ۱۴ ماهه خود ارائه می‌دهیم و یکی از درخواست هایمان در مورد تجهیزات است.

هر جا لازم باشد دوباره از آجرلو استفاده می کنیم/ تغییر در پرسپولیس فعلا مطرح نیست
کد خبر: 578335
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۶:۱۰:۴۰

حمید سجادی در نشست خبری هفته تربیت بدنی که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، گفت: یک بُعد ارزشمند ورزش بُعد ورزش تربیتی و کار دستگاه های سازمان ها مثل آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا، ، وی افزود:

*همه دستگاه ها وظیفه داریم بعد همگانی ورزش را دنبال کنیم. ما با حرکت به دنیا می‌آییم و هر کسی به پایان عمر می رسد دقیقا زمانی است که فرد از حرکت می ایستد. پس ما با حرکت به دنیا می‌آییم و با حرکت زندگی می‌کنیم اما کیفیت حرکت به ما و سازمان های دیگر مربوط می شود.

*در دنیا رویکرد دوومیدانی را جوامع موفق به منظور کاهش هزینه‌های درمان بیشتر دنبال می‌کنند. بُعد دیگر بُعد قهرمانی است. قهرمانمان افتخار آفرینی می‌کند. همه رکورد زدن و قهرمانی را دوست دارند. همه دوست دارند کشورشان مدال بیاورد و تیمشان با دست پر برگردد. اما بُعد دیگر بُعد حرفه ای است و امیدوارم بتوانیم ابعاد ورزش تعلیم و تربیت، همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای را به درستی پیش ببریم.  ما ۱۴ هزار هیات ورزشی در کشور داریم و برنامه های خوبی برای هیات ها در نظر گرفته ایم. به زودی جلسه ای با آقای رئیسی گزارشی از ۱۴ ماه فعالیتمان را ارائه می‌دهیم. یکی از درخواست هایمان در مورد تجهیزات است که امیدوارم مورد توجه رییس جمهور قرار بگیرد. ما در سال گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ رویداد داشتیم و ما بیش از ۷ هزار برنامه را طراحی کردیم که می‌خواهیم آنها را دنبال کنیم. در این ۱۴ ماه با تلاشی که صورت گرفت و بضاعت مالی و شرایط آب و هوایی با همکاری استان ها  جمعا دو میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است. 

*ما بحثی در مورد خانه های ورزش روستایی داریم که تاکنون ۸ هزار خانه روستایی تکمیل شده است و ما در این مورد تلاش می کنیم. امیدوارم چهارشنبه هم دو هزار کالای ورزشی در این بخش به کار گرفته شود و به روستا هایمان برسد. همچنین مسابقه‌ای با نام جام پرچم در زمینه فوتبال طراحی شده است. انجمن مینی فوتبال کشور برای دامن زدن به برنامه های این انجمن گام هایی لازم بود که برداشته است. ۳۵ میلیارد بودجه لازم داریم. در دو سه سال گذشته کرونا خیلی از فعالیت های ورزشی را تحت تاثیر قرار داد بنابراین بر مسابقات المپیادهای کشور تاثیرگذار بود اما دوباره از سر گرفته شده و در حال برگزاری است.

*تغییرات را می توانیم به فال نیک بگیریم. تغییر چیز بدی نیست. تصمیماتی که هیات مدیره های هر دو باشگاه می گیرند از نظر جنبه قانونی برای ما مهم است. در مورد پرسپولیس هم هنوز چیزی به وزارت ورزش ارسال نشده است.

*واگذاری این دو تیم اتفاق خوبی بود و در طول سال هم ادامه دارد. تغییرات، مسائل در پس خود را دارد. دلایل آن هم مدیریتی است و دلایل عجیب و غریبی نیست. در مورد پرسپولیس فعلا موضوع خاصی مطرح نیست. من از زحمات همکارانم در استقلال و آجورلو تشکر می‌کنم‌. در هر صورت تغییر چیز مرسومی است و تاکنون هم بوده. امیدوارم آجورلو موفق باشد و هر جا در ورزش لازم باشد از او استفاده می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها