کد خبر: 601923
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۵:۴۲:۵۳
| |

هنوز ۷ بازی مانده...

دودستگی شدید پرسپولیسی ها؛ یحیی بماند یا برود؟

عده زیادی از هواداران پرسپولیس معتقدند که تیمشان نمی تواند با کادر فعلی قهرمان شود.

دودستگی شدید پرسپولیسی ها؛ یحیی بماند یا برود؟
کد خبر: 601923
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۵:۴۲:۵۳

بازی فینال گونه این هفته فوتبال ایران درحالی در ورزشگاه آزادی و بین پرسپولیس و سپاهان برگزار شد که پرسپولیسی ها خیلی امیدوار بودند با توجه به داشتن امتیاز میزبانی و همچنین حضور خوب هواداران در ورزشگاه، با شکست دادن سپاهان دوباره به صدر جدول برسند.

به گزارش خبرورزشی، شکست سپاهان در جام حذفی و کسب دو پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتور باعث شد تا هواداران پرسپولیس با امید زیادی به بازی حساس مقابل سپاهان نگاه کنند. با این حال شرایط به نفع آن ها در این بازی رقم نخورد. هرچند پرسپولیس چند بازیکن مصدوم و سرما خورده در ترکیبش داشت و حرکت غیر حرفه ای مهاجم برزیلی پرسپولیس هم موجب ۱۰ نفره شدن این تیم شد، ولی واقعیت این است که پرسپولیس خوب بازی نکرد و ضعف های فنی این تیم همچنان پابرجاست. خیلی از ستاره های این تیم افت کردند و دیگر خبری از پرسپولیس شاداب نیست. هواداران پرسپولیس که به شدت از باخت تیمشان به سپاهان عصبانی هستند، انتقادات زیادی را به یحیی گل محمدی وارد کردند.

حتی عده ای از آن ها معتقدند همین حالا مدیران پرسپولیس باید با یحیی قطع همکاری کنند و یک مربی خارجی طراز اول را برای این تیم استخدام کنند. بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، هواداران پرسپولیس بحث های زیادی را در فضای مجازی انجام دادند و دودستگی عجیبی هم بینشان به وجود آمده است. عده ای از هواداران خواهان برکناری گل محمدی هستند و عده ای دیگر هم معتقدند باید با یحیی ادامه داد و فصل را به پایان رساند.

هرچند هنوز ۷ بازی در لیگ و ادامه جام حذفی برای پرسپولیس باقی مانده ولی روند نتایج این تیم هواداران را امیدوار نمی کند. با توجه به اختلاف ۴ امتیازی با سپاهان ،کار یحیی و تیمش برای قهرمانی در این فصل بسیار سخت شده و هواداران پرسپولیس حق دارند نگران آینده تیمشان باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها