کد خبر: 603347
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۱۵:۰۳:۰۴
| |

از تصویب پاداش ۲۰ هزار دلاری برای خودشان تا ندادن حقوق کارمندان!

کارمندان فدراسیون فوتبال بدون دریافت حقوق راهی تعطیلات شدند!

کارمندان فدراسیون فوتبال بدون دریافت حقوق اسفند راهی تعطیلات شدند. این در حالی است که چند روز پیش سند تصویب پاداش 20 هزار دلاری مدیران فدراسیون برای خودشان رسانه ای شد.

کارمندان فدراسیون فوتبال بدون دریافت حقوق راهی تعطیلات شدند!
کد خبر: 603347
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۱۵:۰۳:۰۴

در ساعات پایانی سال ۱۴۰۱ ، امید کارکنان فدراسیون فوتبال جهت دریافت حقوق اسفند ماه به یاس تبدیل شد و تمامی کارمندان ساختمان سئول و مرکز ملی فوتبال بدون دریافت حقوق اسفند، به استقبال بهار رفتند. این در حالیست که زمان ریاست محمد دادکان و علی کفاشیان علاوه بر عیدی و حقوق، اقلام مصرفی مانند آجیل، خشکبار، برنج، روغن، گوشت و حبوبات نیز از جمله سبد حمایتی فدراسیون فوتبال برای کارمندانش بود. همچنین در زمان شهاب الدین عزیزی خادم حقوق کارمندان با افزایش 40 درصدی مواجه شد. اما رفته رفته این اقلام از سبد اهدایی عید رخت بر بست و هم اکنون حقوق نیز سر موعد مقرر آنهم در شب عید پرداخت نمی‌شود.

به گزارش ورزش دات آنلاین، انتظار می‌رفت مانند سال‌های گذشته بسته معیشتی ماه رمضان برای کارکنان فدراسیون در نظر گرفته شود که با عدم پرداخت حقوق، مشخص شد که احتمال زیاد خبری از بسته معیشتی نیز نخواهد بود. این در حالیست که ۲۰۰ هزار دلار را اگر بصورت میانگین در عدد ۴۰ هزار ضرب کنیم می‌شود مبلغی معادل ۸ میلیارد تومان! در حالیکه حقوق تمامی کارمندان فدراسیون در یکماه با اقلام کمک معیشتی به ۶ میلیارد تومان نخواهد رسید. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها