کد خبر: 608821
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ۲۰:۰۳:۳۲
| |

اعتماد به نفس بالای ساپینتو در کنفرانس خبری قبل دربی؛

می‌خواهیم رئال مادرید را هم ببریم!/ غیبت هواداران یک اتفاق بد برای دربی است

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که نتیجه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد.

 می‌خواهیم رئال مادرید را هم ببریم!/ غیبت هواداران یک اتفاق بد برای دربی است
کد خبر: 608821
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ۲۰:۰۳:۳۲

در مهم‌ترین دیدار نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های استقلال و پرسپولیس فردا در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. برای ماندن در کورس قهرمانی، نتیجه تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد و این مسئله‌ای است که سرمربیان سرخابی‌ها، به آن اعتراف کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این بازی گفت: اول از همه عید مبارک باشد. درباره دربی باید بگویم که دربی همیشه یک مسابقه ویژه است. این بازی برای هر دو تیم و هواداران همیشه یک بازی بزرگ است. فکر می‌کنم یک ویژگی خاص نیز داشته باشد چون دربی شماره 100 است.

* تنها هدف ما این است که برنده باشیم

این یک بازی ویژه است چون هر دو تیم می‌خواهند برنده باشند و مساوی برای هیچ یک از دو تیم جذاب نیست و تنها هدف ما نیز این است که فردا برنده باشیم.

* تکرار پیروزی در دربی هدف ماست

تکرار خاطرات پیروزی در دربی با وینفرد شفر؟ البته این هدف ماست.

* سه تیم مدعی، بازی‌های سختی در پیش دارند

برنده دربی و شانس کسب قهرمانی با توجه به عملکرد سپاهان؟ خیلی نزدیک‌تر می‌شویم. فقط نزدیک‌تر می‌شویم. ولی از الآن قطعی نیست. سپاهان بالای جدول و با ما هم‌امتیاز است. من این را قبلا گفته‌ام که این ۳ تیم در بازی‌های باقی‌مانده دیدارهای خیلی سخت و مهمی را پیش رو دارند. به همین خاطر قدم به قدم که اولینش فردا است، بسیار سخت می‌جنگیم.

* باید نگران تمام بازیکنان حریف باشیم

اگر سرمربی پرسپولیس بودید، نگران کدام بازیکن حریف بودید؟ فکر می‌کنم باید نگران همه بازیکنان ما باشند. همان‌طور که خود ما حواسمان به همه بازیکنان حریف است. بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارند. ما همچنین بازیکنان و تیم خوبی داریم. در شرایط خیلی خوبی هستیم و امیدوارم بتوانیم این روند را با بازی‌های باکیفیت و نتایج خوب ادامه بدهیم.

* بازی با هوادار را هفته پیش فراموش کرده‌ایم

نگرانی بابت غرور بازیکنان پس از پیروزی 6 گله برابر هوادار؟ نه اصلا، بازیکنان ما بسیار متمرکز هستند. بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در همان اولین تمرین در این هفته روی بازی با پرسپولیس متمرکز شدیم. تمام فکر و ذهنمان روی بازی با پرسپولیس است. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام بدهیم تا ببریم. ما فقط روی این موضوع تمرکز کرده‌ایم.

* نگرانی بابت داوری نداریم

نگرانی بابت اشتباهات داوری؟ نه من فکر می‌کنم آقای حیدری داور خیلی باتجربه‌ای است. کارش را تاکنون خیلی خوب انجام داده و خیلی جدی و با صلاحیت و شایستگی است. امیدوارم ایشان و تیم داوری، بازی خیلی خوبی داشته باشند. بدون هیچ اشتباهی برای ما و برای تیم حریف. ما نمی‌خواهیم اشتباهی به سود ما پیش بیاید.

* طلب استراماچونی؟ به این مسائل کاری نداریم

پرداخت بدهی استراماچونی و قرار گرفتن در آرامش؟ ما فقط روی بازی تمرکز داریم. به مانند ماه‌های قبل، ما فقط روی کار خودمان و بازی بعدی تمرکز داشته‌ایم. این‌جور مسائل اطراف تیم است و سعی می‌کنیم به این مسائل کاری نداشته باشیم و فقط تمرکز کنیم. این رفتار ما است و در پایان فصل زمان داریم در مورد این موارد و خیلی چیزهای دیگر صحبت کنیم.

* ممکن است برنده دربی قهرمان شود

برنده دربی قهرمان لیگ شود؟ همه چیز در فوتبال ممکن است.

* فقط به برد فکر می‌کنم

ناکامی در پیروزی و ناامیدی بابت قهرمانی در لیگ؟ من اینطور فکر نمی‌کنم، چرا که فقط به برد فکر می‌کنم. این «اگر» برای من هیچ است و معنی ندارد. برای من فقط تمرکز برای گرفتن سه امتیاز مهم است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها