کد خبر: 617324
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۱۸:۵۰:۳۹
| |

حمله دوباره سپاهان به پرسپولیس با توییت جنجالی

مدیر رسانه باشگاه سپاهان با انتشار پیامی در فضای مجازی واکنش کنایه‌آمیزی به صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس نشان داد.

حمله دوباره سپاهان به پرسپولیس با توییت جنجالی
کد خبر: 617324
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۱۸:۵۰:۳۹

چند روز قبل بود که محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در مصاحبه‌ای ویدیویی پس از گذشت چندین سال، از ماجرای جنجالی آب‌های آلوده دست به افشاگری زد و آن موضوع را بی‌ربط به باشگاه سپاهان دانست و حتی مدعی شد که یکی از تهران مسئول آن اتفاق بوده است. از آن روز به بعد حاشیه‌های بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان بیشتر شده و مدیران دو تیم در مصاحبه‌های اخیرشان مرتب به هم کنایه می‌زنند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از تمدید قرارداد پیام نیازمند با سپاهان مدیررسانه پرسپولیس در توییتی به مبلغ رضایتنامه این دروازه‌بان پرداخت و با اشاره با قانون سقف قراردادها به باشگاه اصفهانی در این خصوص کنایه زد و روز گذشته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در نشستی به استفاده نکردن سرخ‌ها از درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی در فینال جام حذفی اشاره کرد و گفت که یک چوب کبریت هم کف دست پرسپولیس نگذاشتند و نمی‌گذارند.

اکنون مسعود سعیدی مدیررسانه‌ای سپاهان در توییتی جنجالی از این فرصت استفاده کرده و با بازگو کردن ماجرای آب‌های آلوده کنایه سنگینی به مدیرعامل سابق پرسپولیس و همچنین صبحت‌های درویش زده است.

سعیدی در این توییت نوشت: نکند با چوب کبریت بازیکن یک میلیون‌و ۶۰۰هزار یورویی می‌خرند؟! بعد هم اَنگ حواله گذشته خودشان را به دیگران می‌چسبانند؟! ‌نگرانیم در آستانه نقل‌وانتقالات در هیاهوی «فرار رو به جلو» گم شوند و ۱۰ سال بعد وقتی آب‌ها⁩ از آسیاب افتاد سر و کله‌شان پیدا شود!

سپاهان توئیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها