کد خبر: 618729
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

روزنامه جوان مطرح کرد:

اعتراض به کارت هدیه ۵ میلیونی برای قهرمان زن جهان/ اگر طرف حساب‌تان ملی‌پوشان شکست‌خورده فوتبال هم بودند جرات می‌کردید چنین هدیه‌ای بدهید؟

روزنامه جوان نسبت به اهدای هدیه ۵ میلیون تومانی به ناهید کیانی اعتراض کرده و نوشت: مگر ورزش ایران چند بانوی قهرمان جهان دارد؟ آیا اگر طرف‌حسابتان ملی‌پوشان فوتبال بودند و به جای قهرمانی شکست خورده بودند باز هم جرئت می‌کردید چنین هدایایی به آن‌ها بدهید؟ سال‌هاست ورزشکاران از تبعیض زیاد بین فوتبال و سایر رشته‌ها می‌نالند.

اعتراض به کارت هدیه ۵ میلیونی برای قهرمان زن جهان/ اگر طرف حساب‌تان ملی‌پوشان شکست‌خورده فوتبال هم بودند جرات می‌کردید چنین هدیه‌ای بدهید؟
کد خبر: 618729
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۲:۰۰:۰۰

روزنامه جوان نسبت به اهدای هدیه ۵ میلیون تومانی به ناهید کیانی،  تکواندو کار تاریخ‌ساز ایران که چندی پیش موفق شد اولین طلای تاریخ زنان در مسابقات جهانی تکواندو را کسب کند، اعتراض کرد.

به گزارش جوان، در روزگاری که خط فقر روز به روز بیشتر می‌شود و هزینه‌ها سر به فلک می‌گذارد باید به قهرمان جهان حق داد که پس از تحمل سختی‌های زیاد و پشت سر گذاشتن تمرینات طاقت‌فرسا از اینکه استانداری هدیه ۵ میلیونی برایش در نظر گرفته ناراحت، دل شکسته و حتی عصبانی باشد. باور کنید این افتخار اگر نصیب کشور‌های منطقه می‌شد، آن‌ها سرتاپای قهرمانشان را طلا می‌گرفتند و آنقدر به او امکانات و پاداش می‌دادند که نه تنها فکر مهاجرت به سرش نزند، بلکه با انگیزه و امید بیشتر به تلاشش ادامه دهد.

روزنامه جوان افزوده است: مگر ورزش ایران چند بانوی قهرمان جهان دارد؟ آیا ارزش و اعتبار مدال قهرمان جهان را نمی‌دانید یا ترجیح می‌دهید پاداش‌های تپل و سنگین را تقدیم فوتبالی‌ها کنید؟ آیا اگر طرف‌حسابتان ملی‌پوشان فوتبال بودند و به جای قهرمانی شکست خورده بودند باز هم جرئت می‌کردید چنین هدایایی به آن‌ها بدهید؟ سال‌هاست ورزشکاران از تبعیض زیاد بین فوتبال و سایر رشته‌ها می‌نالند. اگر بودجه ندارید یا بهتر است بگوییم دلتان نمی‌آید برای غیرفوتبالی‌ها پول خرج کنید، لطفاً قید گرفتن عکس یادگاری و مطرح کردن خود را بزنید و از مدال‌آوران تقدیر نکنید. با هر دیدگاهی که نگاه کنید کارت هدیه ۵ میلیونی برای قهرمان جهان یک توهین محسوب می‌شود و مایه شرمساری و ناامیدی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها