کد خبر: 625473
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۰:۳۸:۳۳
| |

اختصاصی اعتماد از سیر تا پیاز ماجرای غذا ندادن به بازیکنان سرخ ها؛

واکنش مربی پرسپولیس، بازیکن تیم و عباس اسماعیل بیگی به گرسنه ماندن بازیکنان/ از صبح دارم فحش می خورم!

یکی از لیدرها که به عنوان کارمند در باشگاه فعالیت می کند برای تنبیه بچه‌های شهرستانی یک وعده شام و ناهار آنها را کنسل می کند تا بچه‌ها ۲۴ ساعت گرسنه بمانند!

واکنش مربی پرسپولیس، بازیکن تیم و عباس اسماعیل بیگی به گرسنه ماندن بازیکنان/ از صبح دارم فحش می خورم!
کد خبر: 625473
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۰:۳۸:۳۳

در فوتبال پایه هرازچندگاهی اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد که فضای فوتبال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش روزنامه اعتماد، این بار خبر تنبیه بازیکنان شهرستانی تیم جوانان پرسپولیس که در خوابگاه ورزشی درفشی‌فر زندگی می‌کنند باعث بهت و حیرت جامعه فوتبال شد! ماجرا از این قرار است که چند بازیکن جوانان پرسپولیس نظافت خوابگاهی که در آن زندگی می‌کنند را رعایت نمی‌کنند و یکی از لیدرها که به عنوان کارمند در باشگاه فعالیت می‌کند برای تنبیه این بچه‌های شهرستانی یک وعده شام و ناهار آنها را کنسل می‌کند تا بچه‌ها ۲۴ ساعت گرسنه بمانند! 

در این ماجرا، مدیران باشگاه باید دقت بیشتری روی افرادی که به عنوان مسوول غذا یا خوابگاه انتخاب می‌کنند، داشته باشند. از طرف دیگر محسن خلیلی، مسوول آکادمی پرسپولیس که معمولا جز دوستانی که در برخی رسانه‌ها دارد، پاسخگوی رسانه‌های دیگر نیست وارد عمل شده تا بقیه امور آکادمی باشگاه هم در دست بگیرد و از این بعد شخصا مسوولیت تهیه خوراک بچه‌ها را برعهده داشته باشد! اینکه تمام‌ امور آکادمی یک باشگاه هم دست فردی است که پاسخگوی افکار‌عمومی نیست خودش یک بحث جداگانه است که موضوع گزارش و مصاحبه امروز «اعتماد» نیست هر چند دیروز خبر رسید مدیرعامل پرسپولیس قرار است بابت این اتفاق خلیلی را توبیخ کند.  برای بررسی بیشتر موضوع سراغ احسان خرسندی، مربی جوانان پرسپولیس و محمد صالحی، یکی از بازیکنان شهرستانی این تیم رفتیم که در ادامه چکیده‌ای از صحبت‌های این دو را می‌خوانید.

احسان خرسندی درباره اتفاق رخ داده به خبرنگار اعتماد گفت: یک اتفاقی رخ داده بود که با مدیریت آقای خلیلی حل شد! ظاهرا خوابگاه تمیز نبوده و فردی که برای بچه‌ها غذا تهیه می‌کند به آنها غذا نداده است! من شنیدم یک شام نداده بودند که آقای خلیلی برای آنها گرفت. 

خرسندی درباره سمت مسوول غذای جوانان گفت: او از کارمندان و لیدر باشگاه است. 

مربی پرسپولیس درباره ادامه همکاری این فرد با جوانان گفت: بعید می‌دانم او دیگر کاره‌ای باشد و از این به بعد مدیریت خوابگاه و خوراک بچه‌ها با خلیلی است. حدود ۲۰ بازیکن از رده‌های مختلف پایه‌ها در ورزشگاه درفشی‌فر هستند. 

خرسندی با اشاره به تماس مدیرعامل باشگاه افزود: آقای درویش در تماس بود و پیگیر اتفاقات بعد این داستان شد. ما هم اطلاع نداشتیم این اتفاق رخ داده. فردایش متوجه شدیم و‌ همه تلاش خودمان را کردیم تا با کمک تیم این اتفاق را حل کنیم . به لحاظ امکانات هم خدا را شکر که چند سالی هست که هم‌ خوابگاه خوب و هم امکانات داریم. امیدوارم بچه‌ها هم با ما و هم با مدیران درفشی‌فر همکاری داشته باشند تا اتفاق اینچنینی تکرار نشود. 

به خرسندی گفتیم قرار نیست برای یک بی‌انضباطی غذای بچه‌ها قطع شود که توضیح داد: به ما و مدیریت این اتفاق ربطی ندارد. مطمئن باشید این مشکل را به‌طور کامل رفع کردیم و دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد. ما با بچه‌ها خوب رفتار می‌کنیم، اما خودشان‌ هم اطلاعی به ما ندادند.

اما پس از شنیدن صحبت‌های مربی جوانان پرسپولیس با محمد صالحی یکی از بازیکنان شهرستانی این تیم که در آن خوابگاه اقامت دارد، گفت‌وگو کردیم‌ . صالحی درباره اتفاق رخ داده به خبرنگار اعتماد گفت: این ماجرا برای یک هفته پیش است. یکسری از بچه‌ها غذا خورده بودند، اما جمع نکرده بودند. البته دقیقا آن روز در خوابگاه نبودم و‌ نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما روز بعدش هم‌ آمدم، دیدم‌ غذا نیست! 

بازیکن لرستانی جوانان پرسپولیس درباره اینکه چه تعداد از وعده غذایی آنها برای تنبیه حذف شده، گفت: یک شام و یک ناهار! 

وی درباره اینکه چه زمانی به مربی تیم اطلاع دادند، افزود: شب که شام‌ نخوردیم، ‌اما فردایش که دیدیم ناهار نداریم، رفتیم و به مربی خود گفتیم. 

از صالحی پرسیدیم آن فرد چه کسی بود که پاسخ داد:‌ای کاش اسمش را می‌دانستم‌ و می‌گفتم چون برای من مهم نیست طرف چه کسی باشد .‌ امسال سال اولی است که در خدمت جوانان هستم و قبلا این اتفاق رخ ‌نداده بود. مسوول خوابگاه ما رضایی است و مسوول غذای ما اسماعیل‌بیگی اما اینکه او غذای ما را قطع کرده، نمی‌دانم. 

بازیکنان جوانان پرسپولیس در پایان خواستار برخورد با فرد خاطی شدند و افزود: فکر می‌کنم با او برخورد بدی شود! چون در این عصر این رفتارها باشد قطعا برخورد بدی با آن فرد می‌شود.

بعد از این دو نفر خبرنگار اعتماد سراغ عباس اسماعیل‌بیگی رفت. او که رییس کمیته هواداران پرسپولیس است به خبرنگار اعتماد توضیح داد: من دیروز از کربلا آمدم. از شب ششم محرم هم در ایران نبودم، اما از وقتی که آمدم برای موضوعی که معلوم نیست فقط توهین و ناسزا می‌شنوم!

در همین زمینه یک فرد مطلع دیگر به خبرنگار اعتماد گفت: فردی از خارج باشگاه برای تیم‌های پایه پرسپولیس ماهیانه رقم قابل توجهی هزینه می‌کند تا امکانات و غذا برای بچه‌ها تامین شود و گویا همه این داستان‌ها سر این است که چه کسی آن پول را بگیرد و مسوولیت هزینه‌کرد آن را در اختیار داشته باشد که این هم خودش نکته بسیار عجیبی است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها