کد خبر: 632431
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۰۷:۰۶
| |

کیومرث هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش:

مشکلات جوانان یک‌بعدی نیست، با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم

وزیر پیشنهادی ورزش گفت: باید توجه کنیم مشکلات جوانان یک بعدی و یک وجهی نیست بلکه با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم و نمی توانیم با رویکردهای سنتی و با تولید سند و مصوبه بدون ضمانت اجرایی مشکلات جوانان را مرتفع سازیم.

مشکلات جوانان یک‌بعدی نیست، با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم
کد خبر: 632431
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۰۷:۰۶

کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برنامه های خود برای تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات دکتر سجادی در دوره تصدی مسئولیت وزارت معتقدم طبق فرموده امام حسین (ع) خدمت به مردم نعمت الهی است و توفیق خدمت در نظام اسلامی را یک خدمت می دانم.

به گزارش خانه ملت، وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و امروز زمان کار و عمل جهادی و بی وقفه است و با توفیق خدمت 30 ساله در سطوح مختلف ورزشی این امر باعث شده به شناخت عمیقی از ساختارهای حوزه ورزش و جوانان برسم و امروز انگیزه و شناخت لازم برای حرکت پرشتاب به سوی حل مشکلات حوزه ورزش و جوانان وجود دارد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به دغدغه نمایندگان در خصوص موضوع جوانان و اهمیت حل مسائل آن ها، گفت: با توجه به فرمایشات رهبری نظام در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مرهون اعتماد امام راحل (ره) به جوانان است بنابراین مهم ترین رسالت وزارت ورزش و جوانان را آبیاری نهال امید در دل جوانان می دانم.

هاشمی افزود: این موضوع با فعال تر شدن همه ظرفیت ها و بسیج همه نیروها در جهت حل مشکلات جوانان امکان پذیر است و باید توجه کنیم مشکلات جوانان یک بعدی و یک وجهی نیست بلکه با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم و نمی توانیم با رویکردهای سنتی و با تولید سند و مصوبه بدون ضمانت اجرایی مشکلات جوانان را مرتفع سازیم.

وی تاکید کرد: تشکیل شورای عالی جوانان با حضور رئیس جمهور و تشکیل جلسات حوزه جوانان در سطوح مختلف ملی، استانی و منطقه ای با مشارکت دستگاه های مختلف از ضروریات حوزه جوانان است که در رئوس برنامه ها قرار دارد.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها