کد خبر: 638721
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۳:۰۵:۲۸
| |

اعتراف تلخ عضو جدا شده باشگاه استقلال/ هیچ اختیاری نداشتیم؛ فقط از ما پول می‌خواستند!

مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره استقلال به هیئت مدیره باشگاه شمس آذر قزوین اضافه شد.

اعتراف تلخ عضو جدا شده باشگاه استقلال/ هیچ اختیاری نداشتیم؛ فقط از ما پول می‌خواستند!
کد خبر: 638721
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۳:۰۵:۲۸

عضو سابق هیئت مدیره استقلال در خصوص انتخاب خود در هیئت مدیره شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر تیم شهر من است و مالکان آن از دوستان خوب من هستند که مجموعه آن را از خودم می‌دانم و هر کمکی از دستم بر بیاید برای آن انجام می‌دهم. قبل از این هم به شمس آذر کمک می‌کردم و بعد از این هم به عنوان عضو هیئت مدیره به تیم شهرم کمک خواهم کرد. 

به گزارش خبرورزشی، مهدی عبدیان در خصوص این که چرا مجددا پیشنهاد حضور در هیئت مدیره استقلال را نپذیرفت اعلام کرد: برای حضور در هیئت مدیره استقلال چند بار تماس گرفته بودند اما به دلیل این که سابقه حضور در هیئت مدیره استقلال را داشتم و آن زمان تصمیم گیرنده ما نبودیم، تصمیم گرفتم به استقلال نیایم. استقلال تیم محبوب من است اما زمانی که در هیئت مدیره بودم از ما فقط پول می‌خواستند. ما هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌ها نداشتیم و حتی اعضای هیئت مدیره نمی‌توانستند مدیر عامل عوض کنند و این باشگاه مشکلات زیادی را داشت. 

وی در ارتباط با این که آیا در هیئت مدیره شمس آذر این مشکل وجود ندارد گفت: من حتی وقتی که در هیئت مدیره شمس آذر هم نبودم باز دوستان لطف داشتند و در تصمیم‌گیری‌ها با من مشورت می‌گرفتند. آقای زندی یک مدیر عامل خوب و فوتبالی است و بهترین تصمیم‌ها را برای شمس آذر می‌گیرد.

عبدیان در خصوص پیش بینی خود از بازی پنج شنبه گفت: امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی می‌کند، برنده بازی باشد. استقلال و شمس آذر هر دو تیم‌های خوبی هستند و قطعا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. البته باید بگویم جواد نکونام در استقلال شق القمر کرده و با توجه به همه مشکلاتی که این تیم داشته و با بازیکن نگرفتن‌ها برایش و مشکلات مالی زیاد تیم خیلی خوبی را ساخته است. به نظر من هیچ مربی به اندازه نکونام شرایط بد را در این تیم تجربه نکرد اما او با وجود دست‌های بسته و میدان دادن به جوان‌ها تیم خوبی را ساخته است. او نشان داد همیشه و همه جا پول حرف اول را نمی‌زند و مهم این است که اراده و انگیزه برای موفقیت وجود داشته باشد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها