کد خبر: 642145
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ۱۱:۴۵:۲۲
| |

رکورد خارق‌العاده رونالدو در آستانه بازی با پرسپولیس

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، موفق شد عنوان بهترین گلزن لیگ‌های دسته اول در تاریخ فوتبال را از آن خود کند.

رکورد خارق‌العاده رونالدو در آستانه بازی با پرسپولیس
کد خبر: 642145
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ۱۱:۴۵:۲۲

رونالدو شب گذشته در دیدار النصر برابر الاخدود بار دیگر ستاره بی چون و چرای تیمش لقب گرفت و موفق شد دو گل از سه گل این تیم را در جریان این پیروزی به ثمر برساند. 

به گزارش ورزش سه، این ستاره پرتغالی گل اول را در دقیقه 77 وارد دروازه حریف کرد و تنها به سه دقیقه زمان نیاز داشت تا از اشتباه دروازه‌بان حریف استفاده کند و یکی از زیباترین گل‌های این فصل را که بسیار معتقد هستند باید نامزد جایزه زیباترین گل سال شود به ثمر برساند. 

اما این گل تنها به خاطر این که فرصت دریافت جایزه زیباترین گل سال را داشت برای او ارزشمند نبود. این بازیکن با گل دومش در بازی شب گذشته توانست یکی از رکوردهای جذاب دنیای فوتبال را به نام خودش ثبت کند. 

رونالدو حالا با 517 گل زده عنوان بهترین گلزن لیگ‌های دسته اول در تاریخ فوتبال را به دست آورده و توانست از جوزف بیکان و فرانس پوشکاش با 515 گل زده عبور کند. 

این بازیکن علاوه بر این توانست با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، آمارش در زمینه مشارکت در گلزنی در سال 2023 را به عدد جذاب و باورنکردنی 61 گل زده برساند که شاید کمتر بازیکنی در سن و سال او قادر به ثبت چنین رکوردی باشد. 

بسیاری معتقد هستند که رونالدو پس از 30 سالگی آماری بسیار بهتر از قبل هم داشته است. او پس از رسیدن به این سن تا به حال در 478 بازی به میدان رفته، 404 گل به ثمر رسانده و 92 پاس گل هم ارسال کرده است تا نشان دهد که بالا رفتن سن هیچ تاثیری در درخشش خارق العاده و رکوردشکنی‌های پیاپی‌اش نداشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها