کد خبر: 646728
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۷:۰۵:۲۸
| |

شمس‌آذر ضربه نهایی را به سپاهان زد!

شمس‌آذر در یک دیدار تماشایی سپاهان را شکست داد تا تیم سعید دقیقی مقابل یکی دیگر از تیم‌های مدعی لیگ امتیاز بگیرد و با این نتیجه، استقلال موقتا قهرمان نیم‌فصل شود.

شمس‌آذر ضربه نهایی را به سپاهان زد!
کد خبر: 646728
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۷:۰۵:۲۸

تیم‌های شمس‌آذر قزوین و سپاهان اصفهان امروز از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان سعید دقیقی خاتمه یافت.  

به گزارش خبرورزشی، رحمان جعفری در دقیقه ۶ تک گل این بازی را برای شمس‌آذر به ثمر رساند.

تیم سپاهان در دقیقه ۹۰ به گل تساوی رسید اما با تصمیم کمک داور گل سپاهانی‌ها مردود اعلام شد تا بازی در نهایت به سود شمس آذر به پایان برسد. پس از مردود شدن گل ژوزه مورایس که یک کارت زرد دوار گرفته بود با اعتراض به داوری کارت زرد دوم و سپس کارت قرمز گرفت تا از زمین بازی اخراج شود.

شمس‌آذر با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

سپاهان نیز با این شکست در امتیاز ۳۱ باقی ماند و بهترین فرصت برای صدرنشینی و قهرمانی نیم‌فصل را از دست داد و موقتا در رده دوم ایستاد تا تیم استقلال با ۳۲ امتیاز قهرمان احتمالی نیم‌فصل باشد.

نیم پرسپولیس امروز در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم امشب به مصاف مس رفسنجان می‌رود و سرخ‌ها در صورت پیروزی با استقلال هم امتیاز می‌شوند اما برای صدرنشین شدن و قهرمانی در نیم فصل باید ۶ گل به مس بزنند که دور از انتظار خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها