کد خبر: 651172
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۱۱:۲۵:۴۲
| |

خطیر اگر استقلالی است در کنار نکونام باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اختلافات پیش آمده میان مدیریت باشگاه و سرمربی گفت: خطیر اگر عاسق استقلال است در کنار نکونام باشد تا تیم موفق شود.

خطیر اگر استقلالی است در کنار نکونام باشد
کد خبر: 651172
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۱۱:۲۵:۴۲

غلامرضا فتح آبادی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم اظهار داشت: خطیر وقتی می‌گوید عاشق استقلال هستم باید با جواد نکونام دست به دست هم دهند تا شرایط این تیم بهتر شود. نکونام با دست خالی در شرایطی که کسی فکرش را هم نمی‌کرد استقلال را در نیم فصل اول به صدر جدول رساند. از همه مهم‌تر ارتباط بین نکونام و بازیکنان بود که همکاری لازم را داشتند و چند بار قرارداد خود را برای پیشرفت کارهای تیم کم کردند که اینها مسائل مهمی است که نباید نادیده گرفته شوند.

به گزارش مهر، وی افزود: در حال حاضر خطیر باید اختلافات را کنار بگذارد و با کمک کادر فنی تیم را آماده نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم کند تا بتوانند نتیجه‌ای را که خودشان می‌خواهند را به دست بیاورند. هرچند پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است اما می‌توانند اقدامات مثبتی را داشته باشند و با جذب چند بازیکن نیم فصل دوم را پر قدرت تر پیش بروند.

پیشکسوت اسبق استقلال تهران درباره لغو اردوی امارات توسط نکونام عنوان کرد: به نظرم تصمیم نکونام برای لغو اردوی امارات درست نبود چرا که در ۱۰ روز اردو به بازیکنان کمک می‌کرد کنار هم با تنظیم وقت استراحت و تغذیه حرفه‌ای تمرینات را دنبال کنند و برای ادامه مسابقات لیگ آماده شوند. استقلال در ۳ هفته ابتدایی نیم فصل دوم بازی‌های سختی دارد و باید عملکرد خوبی داشته باشد تا رقبای خود عقب نیافتد.

فتح آبادی در ادامه تأکید کرد: از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان باید بدانند که استقلال مال هواداران این تیم است که در سرما و گرما از وقت و زندگی خود می‌زنند و به ورزشگاه می‌آیند تا این تیم را تشویق کنند و به بازیکنان و مربیان و مدیران لقب بدهند. پس نباید به اختلافات باعث شود که هواداران در این میان دچار آسیب‌های روحی شوند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال با اشاره به این موضوع که برزگان این تیم باید پا پیش بگذارند گفت: در ابتدای فصل یک غیر فوتبالی خطیر و نکونام را آشتی داد اما امروز دیگر کسی وجود ندارد که این کار را کند. از طرفی من نمی‌دانم چرا پیشکسوتان و بزرگان استقلال هم پا پیش نمی‌گذارند تا مشکلات و اختلافات بین مدیریت و سرمربی را حل کنند. مطمئن باشید اختلافات حل شود و خبرهای خوبی به هواداران استقلال برسد همه شاد می‌شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها