کد خبر: 658636
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۱۱:۱۳:۵۹
| |

اولین واکنش سرمربی تیم ملی به اقدام جنجالی موسوی و غفور؛ حضور ستاره‌ها در تیم مهم نیست

موریس موتو پائز سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اگر از حس خودم و تیمم بگویم با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا اتفاق خوشایندی برای شما خلق کنیم و آن کسب سهمیه پاریس است.

اولین واکنش سرمربی تیم ملی به اقدام جنجالی موسوی و غفور؛ حضور ستاره‌ها در تیم مهم نیست
کد خبر: 658636
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۱۱:۱۳:۵۹

موریس موتو پائز سرمربی تیم ملی والیبال در  نشست خبری با نمایندگان رسانه ها گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

به گزارش خبرورزشی، وی در خصوص اینکه چرا به شما مربی برزیلی- فرانسوی گفته می‌شود و شناختش از والیبال ایران چقدر است گفت: من متولد برزیل هستم و ریشه و خانواده ام در برزیل هستند. ۳۷ سال پیش با همسرم به فرانسه رفتیم و سه فرزند من در آن جا متولد و بزرگ شدند و از هر دو کشور تجربیاتی کسب کردم که امیدوارم همه را به ایران منتقل کنم. همه با کیفیت والیبال ایران آشنا هستند و ایران در سطح پایه هم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان عشق بازی برای کشورشان را دارند همه باور داریم تحقق هدف راه یابی به المپیک باورپذیر است و من هم خوشحالم که این تیم را رهبری می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد غیبت برخی از ستاره ها در اردوی تیم ملی عنوان کرد: حضور بازیکنان بزرگ ستاره خیلی مهم نیست و بیشتر باید به ساخت تیم باور داشته باشیم. سال پیش خیلی از این بازیکنان حضور داشتند، اما نتایج خوب نبود. سیکل المپیک چهار ساله است و ما در یک ماه باید این کار را انجام دهیم. هدفی داریم که همه مردم ایران باید آن را با عشق باور داشته باشند و هر بازیکنی باید با قلب خود برای عشقش بیاید و بجنگد و هر کس این باور را ندارد بهتر است در تیم حضور نداشته باشد و امیدوارم تابستان امسال یک اتفاق خوب رقم بخورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها