کد خبر: 662756
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ۱۳:۵۵:۰۸
| |

جزئیات تازه از ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس پس از اتفاقات تابستان گذشته، برای فصل آینده هم از یک تیم شهرستانی پیشنهادی به ارزش ۱۲۰ میلیارد دریافت کرده است.

جزئیات تازه از ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس
کد خبر: 662756
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ۱۳:۵۵:۰۸

بعد از قهرمانی دراماتیک پرسپولیس در فصلی که گذشت، هواداران این تیم بی صبرانه منتظر فعالیت تیمشان در نقل و انتقالات تابستانی هستند. قرارداد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس از جمله چند ستاره تاثیرگذار پرسپولیس به پایان رسیده و هنوز وضعیت آن‌ها برای فصل آینده مشخص نیست. دیروز خبری عجیب در خصوص علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی منتشر شد که هنوز واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس در پی نداشته است.ماجرا از این قرار است که بیرانوند خواهان دریافت مطالباتش شده و تا پایان خرداد ماه باشگاه پرسپولیس وقت دارد که طلب علیرضا را پرداخت کند.

به گزارش خبرورزشی، بیرانوند به همراه سایر بازیکنان پرسپولیس آپشن‌های فصل گذشته و آپشن قهرمانی این فصل خود را دریافت نکردند و از اصل قرارداد بازیکنان پرسپولیس هم ۳۰ درصد باقی مانده است. طلب بیرانوند از پرسپولیس بین ۱۱ تا ۱۲ میلیارد است و او خواهان دریافت مطالباتش شده است. در قرارداد بیرانوند بندی وجود دارد که باشگاه پرسپولیس تا پایان این ماه و حدودا تا دو هفته بعد از پایان لیگ موظف است پول بیرانوند را پرداخت کند و با او تسویه کند.

در صورتیکه باشگاه پرسپولیس این کار را انجام ندهد، بیرانوند این حق را دارد که قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و حتی راهی تیم دیگری شود. علیرضا سال قبل هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و بعد از کش و قوس‌های زیاد قرارداد دو ساله جدیدی با پرسپولیس بست. این درحالیست که با وجود داشتن قرارداد، بیرانوند قصد داشت ۳ فصل دیگر قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند و صحبت‌هایی هم در این خصوص با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود.

چندی قبل یکی از تیم‌های پولدار لیگ برتری با بیرانوند تماس گرفت و برای فصل آینده به این بازیکن قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان برای دو فصل پیشنهاد داد ولی بیرانوند در پاسخ به این پیشنهاد گفته بود که دوست دارد در پرسپولیس بماند و ضمن تمدید قرارداد با این باشگاه، با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد باشگاه مورد نظر طی روزهای گذشته بار دیگر به سراغ بیرانوند آمدند و پیشنهاد جدیدی هم به گلر اول فوتبال ایران دادند. این باشگاه منتظر فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس است و می‌خواهد هر طور شده گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی را به خدمت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد موظف است مطالبات بیرانوند را تا پایان همین ماه پرداخت کند. در این صورت بیرانوند با توجه به داشتن قرارداد نمی‌تواند با پرسپولیس فسخ کند و راهی تیم دیگری شود. مدیران پرسپولیس واکنشی به این موضوع نشان ندادند ولی آنطور که مشخص است بیرانوند برای فسخ قرارداد بسیار جدی است. او حتی به نزدیکانش گفته در صورتیکه باشگاه در موعد مقرر طلبش را پرداخت نکند، درست مثل سال گذشته قراردادش را با پرسپولیس فسخ خواهد کرد و ممکن است هر تصمیمی از جمله جدایی از پرسپولیس بگیرد و یا به پیشنهاد سنگین تیم لیگ برتری پاسخ مثبت بدهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها