کد خبر: 666055
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ۱۹:۰۵:۵۱
| |

درباه چیپ عجیب لئو/ حتی بهانه مصدومیت هم نداری آقای مسی!

سرمربی آرژانتین می گوید فوق ستاره پس از بازگشت به کوپا آمریکا «احساس خوبی» داشت

درباه چیپ عجیب لئو/ حتی بهانه مصدومیت هم نداری آقای مسی!
کد خبر: 666055
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ۱۹:۰۵:۵۱

لیونل مسی نمی تواند از مصدومیت به عنوان بهانه ای برای از دست دادن پنالتی که آن را به شکل چیپ زد استفاده کند، زیرا فوق ستاره آرژانتینی در آغاز مسابقات کوپا آمریکا احساس خوبی داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، طبق آخرین اخبار مسی پس از اینکه مدتی از درد عضلانی شکایت می‌کرد بهبود یافته است. ا 90 دقیقه مقابل اکوادور بازی کرد و در ضربات پنالتی فرصت خود را از دست داد.

برنده هشت بار توپ طلا پس از بازگشت از یک مشکل عضلانی، در حالی که آلبی سلسته در مرحله یک چهارم نهایی با اکوادور روبرو شد، به صورت فیکس بازی کرد. مسی 90 دقیقه کامل بازی کرد و در نهایت کار به ضربات پنالتی رسید.

مسی ابتدا جلو رفت، اما ضربه خود را روی تیر افقی فرود آورد. لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم اینترمیامی هنوز هم اثرات یک مصدومیت نابهنگام را احساس می کند، گفت: «نه. لئو بازی خوبی داشت، در نهایت آنها سیستمی را هم برنامه ریزی کردند که وقتی توپ را در اختیار داشتیم، دو مدافع برای حمله می آمدند، بنابراین، این یک بازی شطرنج است»

اسکالونی هنگام ارائه آپدیت در مورد آمادگی جسمانی مسی، که پنج روز فرصت دارد تا برای نیمه نهایی کوپا آمریکا آماده شود، اضافه کرد: «او خوب کارش را تمام کرد، آخرین باری که از او پرسیدیم پنج یا شش دقیقه مانده به بازی مانده بود، او گفت که احساس خوبی دارد. »

مسی در مقابل اکوادور توسط امیلیانو مارتینز نجات یافت. دروازه بان مرموز آرژانتین در ضربات پنالتی قهرمانانه عمل نمود و دو ضربه را مهار کرد. آرژانتین در نتیجه 4-2 پیروز شد و به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها