کد خبر: 672505
|
۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ۱۱:۲۵:۲۲
| |

در گفت و گو با «اعتماد» مطرح شد؛

کرمانی مقدم: این VAR نیست، مردم را سیاه می کنند!/ بازی با فولاد سخت‌تر از بازی با تراکتور است

کرمانی مقدم یکی از بازیکنان پرسپولیس در دهه شصت معتقد است باید به گاریدو چند بازی زمان داد و بعد می شود بهتر درباره عملکرد او صحبت کرد.

کرمانی مقدم: این VAR نیست، مردم را سیاه می کنند!/ بازی با فولاد سخت‌تر از بازی با تراکتور است
کد خبر: 672505
|
۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ۱۱:۲۵:۲۲

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور رفت و در پایان به نتیجه یک بر یک رضایت داد.

به گزارش روزنامه اعتماد، سرخ‌های پایتخت در هفته اول هم مقابل ذوب‌آهن همین نتیجه را کسب کردند و حالا برای بازی سوم در برابر فولاد آماده می‌شوند.بسیاری اعتقاد دارند که چون گاریدو تازه به پرسپولیس آمده باید به او فرصت داد چرا که شناخت و هماهنگی نفرات جدید با تیم و همچنین پیاده شدن ایده‌های تاکتیکی این مربی اسپانیایی نیاز به زمان دارد‌‌. مرتضی کرمانی‌مقدم یکی از بازیکنان پرسپولیس در دهه شصت هم معتقد است باید به گاریدو چند بازی زمان داد و بعد می‌شود بهتر درباره عملکرد او صحبت کرد.

چرا بازی مقابل تراکتور برای پرسپولیس سخت شده بود؟

فکر می‌کنم مربی جدید تازه آمده و می‌خواهد تفکراتش را پیاده کند ضمن اینکه چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده است. در کل در این دو هفته‌ای که از لیگ گذشته بازی قشنگی از پرسپولیس ندیدیم به خصوص جلوی تراکتور که اصلا هیچی برای گفتن نداشتیم و حریف خیلی سرتر از ما بود. به قول قدیمی‌ها که می‌گویند چندتا بازی باید به این مربی زمان داد، باید صبر کنیم تا ببینیم چند مرده حلاج است! در کل دو بازی راضی‌کننده نبودند.

علت خوب بازی نکردن پرسپولیس مقابل تراکتور فقط تغییر مربی بود؟

صد در صد. مربی جدید می‌آید و تفکرات جدید می‌آورد و سیستمش را تغییر می‌دهد. از یکسری بازیکنان شناخت کافی ندارد تا استفاده کند و از بازیکنان دیگر استفاده می‌کند. چندتا بازی دیگر باید بگذرد تا ببینیم چی می‌شود اما در اول فصل نباید امتیازات را از دست داد تا آخر فصل اذیت شد! فعلا که چهار امتیاز از دست دادیم حالا ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعدی برنده شویم.

پرسپولیسی‌هایی که امسال به تراکتور رفتند ‌جای خالی‌شان احساس شد؟

به هرحال فوتبال حرفه‌ای است. مثل دوران ما نبود که به خاطر پول، پیراهن عوض نمی‌کردند. الان فرق دارد و هرکجا که پول بیشتر دهند می‌روند همانجا. این هم طبیعی است و نباید ناراحت شد. این بازیکنان که جدا شدند اما بازیکنان بدی هم نیاوردیم و جایگزین‌های خوبی الان هستند.

نظر شما درباره بازیکنان خارجی‌ این فصل پرسپولیس چیست؟

خیلی خوب کار می‌کنند و پارسال هم خوب بودند، میلاد محمدی هم که آمده سمت چپ عالی شده اما فکر می‌کنم در خط حمله نیاز به یک‌گلزن قهار خارجی داریم.

داوری هم در نتیجه بازی با تراکتور تاثیرگذار بود. وی‌ای‌آر تاثیری‌ داشته؟

والله من نمی‌دانم این وی‌ای‌آر است یا صحنه آهسته را نشان می‌دهد ما که چیزی ندیدیم از آن. به نظر من هم اشتباه کرد سروش را اخراج کرد یا صحنه گل قبلش خطای بازیکن تراکتور را نگرفت. باید داورها دقت کنند نه اینکه فقط بخواهند صحنه آهسته را ببینند. اینکه صحنه آهسته را می‌بینند و می‌گویند وی‌ای‌آر است. به این طریق مردم را سیاه می‌کنند!

پرسپولیس در بازی بعد به مصاف فولاد می‌رود. درباره این مسابقه چه نظری دارید؟

فولاد از دو بازی چهار امتیاز گرفته و یحیی هم از پرسپولیس آشنایی دارد و نقاط ضعف و قدرت این تیم را می‌داند. به نظر من این بازی برای پرسپولیس سخت‌تر از بازی با تراکتور است. یحیی یک تیم‌خوبی را بسته و کارمان سخت است. هرتیمی که کمتر اشتباه کند و از موقعیت‌هایش نهایت استفاده را ببرد می‌تواند برنده باشد.

درباره میزبانی دوباره پرسپولیس در خارج از تهران هم صحبتی دارید؟

چه بگویم؟ همه دارند می‌گویند دیگر! چند سال است که استادیوم آزادی را می‌خواهند درست کنند؟ اگر یک کار دیگر داشته باشند در عرض دو روز آن را درست می‌کنند و آماده می‌شود. اما به ورزش اهمیت نمی‌دهند و تیم‌های پایتخت آواره این طرف و آن طرف هستند! برای سیاستمداران ما زیاد ورزش مهم نیست و فکر می‌کنم تا آخر هم همین می‌ماند! این وضع خیلی بد است برای ورزش ما. اینجا گوشت را جلوی خر گذاشتند و علف‌‌ را هم مقابل سگ گذاشتند.هرجور فکر می‌کنی هیچ کی سرجایش نیست. ورزشی در خانه‌اش نشسته و سیاستمدار در ورزش است! برای همین فوتبال ما روز به روز پایین رفته و متاسفانه بدتر از این هم می‌شود‌.

مدعیان قهرمانی در این فصل؟

مثل پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور حالا فولاد با یحیی که خیلی قبولش دارم اضافه شده به جمع مدعیان.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها