کد خبر: 674422
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ۱۳:۲۵:۲۶
| |

برنامه برای حل مشکل استقلال یا رپرتاژ برای مدیران شکست ‌خورده؟

حضور سه مدیرعامل سابق استقلال در برنامه تلویزیونی حواشی زیادی داشت.

برنامه برای حل مشکل استقلال یا رپرتاژ برای مدیران شکست ‌خورده؟
کد خبر: 674422
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ۱۳:۲۵:۲۶

هفته گذشته دوشنبه شب سه مدیرعامل اسبق و سابق استقلال در برنامه فوتبال برتر حاضر شدند تا به‌زعم خودشان شرایط این باشگاه را بررسی و برای برون‌رفت از وضعیت فعلی راهکار ارایه کنند. کدام وضعیت؟ التهاب در باشگاه استقلال بابت شایعه اخراج نکونام. اما آنچه در نهایت از آب درآمد، ملغمه‌ای بود از رپرتاژ برای علی خطیر، سفیدشویی از امیرحسین فتحی و خاطره‌گویی کاظم اولیایی. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در این برنامه هر سه مهمان اظهاراتی را به زبان آوردند که اگر نگوییم خلاف، دست‌کم گمراه‌کننده بود. چه آنجا که خطیر خودش را یک پزشک متخصص در بیمارستان صحرایی برای استقلال معرفی کرد، چه آنجا که فتحی اعلام کرد در ماجرای رفتن استراماچونی بی‌تقصیر بود و چه آنجا که اولیایی شدیدترین انتقادات را به هلدینگ خلیج‌فارس وارد کرد و البته دست آخر گفت با پرچم سفید همه دور هم جمع شویم و به استقلال کمک کنیم. 

اما یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های برنامه جایی بود که علی خطیر در حین حمله همه‌جانبه به نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال که حکم اخراج خطیر را امضا کرده بود، گفت: بعد از کنار رفتنم یک جلسه امنیتی فوق‌العاده سطح بالا برگزار شد تا من دوباره به استقلال برگردم، اما نپذیرفتم، چون اصول کاری دارم!

تنها تصوری که می‌شود از عبارت «جلسه امنیتی فوق‌العاده» داشت، جلسه‌های شورای عالی امنیت ملی است که آن هم قطعا برای بازگرداندن یک مدیرعامل به یک باشگاه جلسه تشکیل نمی‌دهد. برخی می‌گویند خطیر عمدا چنین جمله‌ای به کار برده است. جمله‌ای که نه قابل رد است و نه قابل تایید. برخی هم می‌گویند خطیر با این جمله می‌خواسته نشان دهد به جاهای مهمی در ارکان نظام وصل است تا در آینده موقعیت‌های بهتری به دست آورد. 

چند وقت پیش نوشتیم مجریان صداوسیما به جای بازخواست مدیران «لاس می‌زنند» که گویا به دوستان هم برخورده بود. ولی می‌توان به عنوان نمونه همین برنامه دوشنبه شب را دوباره دید. مجری برنامه کلامی خلاف اظهارات مهمان‌ها به زبان نمی‌آورد. حتی سوال نمی‌کند که آقای فتحی! در دوره مدیریت شما استقلال میلیاردها میلیارد بدهکار شد. آقای خطیر! در دوره مدیریت شما بازیکنان هر روز مصاحبه می‌کردند و از مدیریت گله داشتند. چرا میثاقی از خطیر نپرسید ماجرای آن استادیوم خیالی که بابتش چند روز نمایش راه انداختی، چه شد؟ که الان به هلدینگ می‌گویی استادیوم بساز؟

و اما عجیب‌ترین نکته که نشان می‌دهد برنامه دوشنبه شب نه تنها هدفش کمک به فوتبال و باشگاه استقلال نبوده که اهداف دیگری در ذهن داشته: مگر می‌شود سه مدیرعامل سابق استقلال بیایند در یک برنامه در مورد مشکلات باشگاه حرف بزنند و هیچ کدام از «حق پخش» نگویند؟ موردی که در تمام دنیا هفتاد درصد درآمد باشگاه‌ها را تامین می‌کند، اما صداوسیما از پرداخت آن سر باز می‌زند!

چطور می‌شود مشکلات باشگاه استقلال را حل کرد؟ به سمت ساخت استادیوم رفت؟ چارت داشت؟ سازمان تشکیل داد؟ بدون حق پخش تلویزیونی؟ اما مدیران استقلال اشاره‌ای به این موضوع نکردند، چون ممکن بود صداوسیما ناراحت شود و آن وقت دیگر مثل دوشنبه برای‌شان تریبون یک طرفه برای رپرتاژ و سفیدشویی و خاطره‌گویی قرار ندهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها