کد خبر: 675749
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ ۰۸:۵۵:۲۴
| |

پیشکسوت پرسپولیس: هر تیمی گل اول را بزند برنده دربی است

کوروش برمک بازیکن دهه هفتاد پرسپولیس می گوید ورود زنان به استادیوم حق طبیعی آنها است.

پیشکسوت پرسپولیس: هر تیمی گل اول را بزند برنده دربی است
کد خبر: 675749
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ ۰۸:۵۵:۲۴

روزبه دلاور| در آستانه دربی برای بررسی شرایط پرسپولیس با کوروش برمک یکی از مهاجمان سرخ ها در دهه هفتاد تماس گرفتیم که چکیده‌ای از صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید.

شرایط پرسپولیس در آستانه دربی چطور است؟

خب دربی همیشه برای هواداران دو تیم جذابیت‌های خاص خودش را دارد، ضمن اینکه امسال فکر می‌کنم ‌هر دو تیم تقریبا شرایط یکسانی دارند، هم به لحاظ جذب بازیکن و‌ هم آماده‌سازی. تنها فرق در پرسپولیس این است که مربی جدید با تفکرات جدید نیاز به زمان دارد اما او به حساسیت دربی پی برده و حداقلش نمی‌خواهد بازنده باشد تا بتواند روند توسعه فنی تیمش را طی کند. بازی جذاب و دیدنی می‌شود.

وضعیت استقلال با توجه به اختلافات مدیریتی و کادرفنی چطور است؟

حواشی همیشه وجود دارد. از لحاظ آماده‌سازی و بازیکن گفتم وگرنه حواشی بوده اما دربی شرایطش فرق دارد. حالا جواد چندین سال است در رده‌های بالا بازی کرده و حواشی فوتبال ما را بیشتر از گاریدو می‌شناسد هر چند دستیاران گاریدو هم حتما شرایط را برای او توضیح دادند. مهم این است که آنها وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند و به لحاظ فنی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند، چون دو تیم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارند.

گاریدو توانسته خودش را اثبات کند یا هنوز نیاز به زمان دارد؟

من استنباطم این است که او یک فصل زمان می‌خواهد. شرایط از شروع کار او کمی سخت پیش رفت اما نشان داد رفته رفته در حال پیدا کردن ارنج است و سبک بازی تهاجمی که هوادار دوست دارد را پیاده می‌کند. من روند فنی او را رو به رشد می‌بینم و پیش‌بینی می‌کنم‌ می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.

بازیکنان دربی‌باز دو تیم کدام‌ها هستند؟

خب همه‌شان در فوتبال ما برای خودشان اسم دارند اما عالیشاه در پرسپولیس و چشمی در استقلال سرآمد بقیه هستند. الباقی هم نه اینکه بازی نکرده باشند اما در دقایق بحرانی مثل این دو نیستند. با این حال فکر می‌کنم بازی خوبی می‌شود و تیمی می‌تواند برنده باشد که از اولین شانس گلش استفاده کند. امیدوارم با وجود وی‌ای‌آر بازی جذاب‌تری شود حالا می‌بینیم که اشتباهات داوری کمتر شده و هواداران هم نشان دادند که راضی هستند!

درباره عدم حضور تماشاگر زن در دربی صحبتی دارید؟

ما یک جورهایی باید به قوانین تمکین کنیم! همیشه گفتم پرسپولیس و استقلال باید در استادیوم‌های شخصی و در شهر خودشان بازی کنند اما از شرایط موجود در فوتبال کشورمان که نمی‌توانیم فرار کنیم. ما هنوز به لحاظ زیرساخت مشکل داریم و درباره شرایط تماشاگران، کمیته برگزارکننده و سازمان لیگ و فدراسیون واقعا درصدد این هستند تا بهترین نوع برگزاری صورت بگیرد و از تماشاگران استفاده بهینه شود حالا حضور بانوان یک بخش دیگر است که همیشه فضای هواداری را درگیر کرده با این حال حق مسلم همه هواداران بانوان عزیز ما هستند که از تیم مورد علاقه‌شان حمایت کنند و در استادیوم حضور پیدا کنند الحق با وجود تمام سختی‌ها و شرایط سختی که برای نشستن روی نیمکت‌ها داشتند با توجه به اینکه در استادیوم حضور داشتم دیدم که خیلی خوب توانستند تیم‌های مورد علاقه‌شان را حمایت کنند و لذت ببرند. من آینده خوبی می‌بینیم اما یک مقدار زمان می‌برد این بازسازی استادیوم‌ها. وقتی تمام شود فکر کنم سرویس به هواداران خانم بهتر انجام شود.

نتیجه دربی؟

واقعا نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما بازی پایاپایی است و هر تیمی بتواند از اولین شانس خودش استفاده کند، می‌تواند در ادامه بازی را مدیریت کند. حالا باید دید کدام تیم زودتر از اولین موقعیتش استفاده می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها