کد خبر: 676138
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۷ ۱۱:۲۵:۱۳
| |

حسن روشن: اگر نکونام الان برود عروسی اش است!/ رامین را آن ‌قدر بزرگ کردند که دچار غرور کاذب شد

حسن روشن می گوید با توجه به اتفاقات رخ داده الان زمان خوبی برای کنار گذاشتن نکونام نبوده است.

حسن روشن: اگر نکونام الان برود عروسی اش است!/ رامین را آن ‌قدر بزرگ کردند که دچار غرور کاذب شد
کد خبر: 676138
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۷ ۱۱:۲۵:۱۳

روزبه ‌ دلاور|استقلال دربی ۱۰۴ را به رقیب سنتی‌اش پرسپولیس باخت تا وضعیت این تیم بیش از پیش بحرانی شود.

به گزارش روزنامه اعتماد، برای بررسی وضعیت این تیم با حسن روشن هم صحبت شدیم. 

چرا استقلال دربی را باخت؟

نمی‌دانم؛ از خودشان باید بپرسید! اصلا بازی نکردند.

هم پرسپولیس و هم استقلال خوب بازی نکردند؟

نه؛ استقلال اصلا بازی نکرد. هیچ ضرباهنگی نداشت یا میل خواستن برای بردن را نداشت. الکی حمله می‌کردند و موقعیت ناقصی به دست می‌آمد و استفاده درستی هم نمی‌کردند. اینها از پارسال تا حالا مشکل دارند با اینکه هدلینگ خلیج‌فارس مساله مالی آنها را حل کرده اما باز هم مشکل دارند.

مشکل مدیریتی است یا فنی؟

هر دوتا! فنی که داریم می‌بینیم و نارضایتی از مدیریت هم یک مشکل است. البته هر دو طرف بهانه می‌گیرند هر چند من خبر ندارم و دوست هم ندارم درگیر این موضوع شوم تا هواداران به ما بدبین شوند. هر کدام از ما پیشکسوتان را هم به باشگاه ببرند جز اینکه بخواهند خراب‌مان کنند چیز دیگری نیست! این باشگاه یک کمیته فنی می‌خواهد تا همه ‌چیزش درست شود. مدیریت هم قبول کرده بود و شهریاری هم تجربه‌اش را دارد و می‌داند تیم با یکی، دو نفر درست نمی‌شود و باید کمیته‌های مختلف با قرارداد بیایند و کار کنند، وگرنه این مشکل را پارسال با خطیر هم داشتند و این می‌گوید آن بد است و آن یکی می‌گوید این بد است!

خبر دارید یکی از هواداران‌ استقلال هم بعد از شکست ‌این تیم سکته کرد؟

بله؛ خدا رحمتش کند‌. ما در خوشحالی‌ها هم بعضی از هواداران را از دست می‌دهیم حتی در پرسپولیس هم به این شکل است. نمی‌دانم چه سیاستی را صاحب جدید استقلال در‌‌نظر گرفته چون شنیدم‌ آقای علی عسگری یک برنامه خاصی دارد. ایشان ‌هم جاهای مختلف مدیریت کرده و‌ منتظر است تا این زمانی که لازم است برای مدیریت کردن بگذرد بعد ببینیم چه می‌شود!

شما خودتان سال‌های سال فوتبال بازی کردید.‌ فکر می‌کنید‌ چرا رضاییان در آن دقیقه آن اشتباه را مرتکب شد و پنالتی داد؟

وقتی که یک نفر را می‌خواهند بیاورند آن‌قدر بزرگش می‌کنند همین می‌شود. اولین روز حضور او به من گفتند دیگر رامین آمده پس اول می‌شویم؟ گفتم مگر کشتی است که یک نفری زورش برسد؟ رامین یک بازیکن تیم ملی بوده و زحمت کشیده و بعد هم الان دیگر نیست اما یک نفری که نمی‌تواند کاری کند. بزرگ کردن بی‌خودی یک نفر باعث غرور کاذب می‌شود تا در آن دقیقه به آن حالت آن خطا را کند تا قبل از دقیقه نود آن گل را بخوریم که خیلی دقیقه بدی بود. ما پارسال هم در دفاع مشکل داشتیم. این برزیلی خیلی در استارت‌هایش ضعیف است اما بقیه کارهایش عالی است. نمی‌دانم چرا وقتی می‌بینند استارتش ضعیف است با او کار نمی‌کنند؟ کار کادرفنی چیست؟ چون کمیته فنی ندارند کادرفنی هر کاری کند به چه کسی توضیح می‌دهد؟ در صورتی که بعد از بازی باید گزارش بدهند برای هر کاری که انجام دادند. در همه جای دنیا همین است. یک نکته دیگر، قبل این بازی صحبت‌هایی بود که نکونام را عوض کنند اما قرارداد دارند.

سوال بعدی همین است‌. هواداران تجمع گذاشتند و خواهان اخراج نکونام هستند. نظر شما چیست؟

هوادار باید حواسش جمع باشد. دو هفته پیش گفتم اصلا او را نباید‌ عوض کنند چون نکونام گفته ‌من این تیم را بستم خوب هم بستم و قهرمان می‌شویم. به خاطر این حرف او دیگر نباید به او دست بزنند البته باید یک قرارهایی بگذارند که اگر قهرمان ‌نشوی این کار را می‌کنیم. اگر هم ولش کنند تیم ‌چیزی ‌نشود می‌گوید من اگر بودم قهرمان می‌شدیم! از همه نظر، اگر الان ‌او را بردارند عروسی‌اش است! وقت بسیار است. قول قهرمانی‌ داده اجازه بدهند کار کند. البته یک الحاقیه هم به قراردادش اضافه کنند که اگر قهرمان نشد‌ چه اتفاقی رخ بدهد. هوادار گول نخورد و حیا کن و رها کن نگوید که این هم ‌مجبور شود برود و بعد وضع بدتر می‌شود. هیچ ‌چیزی به اینها ‌کمک نمی‌کند به جز کمیته فنی بی‌طرف.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها