کد خبر: 676791
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ۱۱:۲۵:۴۱
| |

حمله خیابانی به ورزشکاران و حال کردن مسوولان/ حسن یزدانی به کدام معدن برسد آقا جواد؟

این روزها حمله به ورزشکاران روال شده. اصطلاحا فحش‌خورشان ملس شده. لایک و کامنت هم دارد.

حمله خیابانی به ورزشکاران و حال کردن مسوولان/ حسن یزدانی به کدام معدن برسد آقا جواد؟
کد خبر: 676791
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ۱۱:۲۵:۴۱

ویدیویی از جواد خیابانی منتشر شده که در آن ورزشکاران سلبریتی را مورد سرزنش قرار می‌دهد که چرا برای کمک به معدنچیان و خانواده‌های آنها که در حادثه معدن طبس آسیب دیدند اقدامی انجام نمی‌دهند!

به گزارش روزنامه اعتماد، جواد خیابانی درحالی که بغض کرده و تلاش دارد صدایش تاثیرگذار باشد به نام مهدی طارمی، سردار آزمون، حسین کنعانی‌زادگان و از همه مهم‌تر حسن یزدانی اشاره می‌کند و می‌گوید: «شما فقط بلد هستید استوری بگذارید.» بعد هم به یزدانی می‌گوید تو مگر پهلوان این مردم نیستی؟ بلند شو یک کاری کن!

عده زیادی برای این صحبت‌های احساسی جواد خیابانی هورا کشیدند و در شبکه‌های مجازی کامنت گذاشتند «درود به شرفت». ولی اندک افرادی اشاره کردند که صحبت‌های جواد خیابانی عامدانه یا غیرعامدانه برداشتن بار مسوولیت از روی دوش مقصرین اصلی این تراژدی بزرگ است. 

جواد خیابانی به صحبت‌های احساسی و بی‌منطق مشهور است، ولی در این مورد صحبت‌های او علاوه بر محکوم کردن بی‌دلیل ورزشکاران یک خطر دیگر هم دارد: فراهم کردن فرصت فرار از پاسخگویی به آنها که زمینه‌ساز چنین اتفاقی بودند. 

گزارش‌های رسانه‌ها از حادثه معدن طبس را بخوانید. همین گزارش مفصل و اختصاصی که روزنامه اعتماد منتشر کرد. اینکه در بحث واگذاری این معدن تخلفات زیادی صورت گرفته است. اینکه ایمنی معدن بازیچه غیرکارشناسان قرار گرفته بود. اینکه وقتی کارگران به پیمانکار گفتند گاز نشت کرده او جواب داده یا کار یا تسویه! موارد زیاد است. حالا خوب است آقای خیابانی جواب بدهد چرا در چنین شرایطی عوض انتظار از پیمانکار و سرمایه‌گذار و بالاتر از آنها، کسانی که این معدن را با چنین شرایطی واگذار کردند از ورزشکار جماعت می‌خواهد برود به خانواده‌های کشته‌شدگان برسند؟ مگر این کشور دولت و وزارت و مجلس و نهادهای بازرسی و هزار دستگاه عریض و طویل دیگر ندارد؟ پس سردار آزمون چه کاره است؟ کنعانی‌زادگان چه کاره است؟

از این گذشته به فرض که حسن یزدانی رفت و به معدنچیان طبس کمک کرد. چه کسی برود به معدنچیان دامغان کمک کند؟ معدنچیان گلستان چه؟ معدنچیان کرمان چطور؟ آمار و ارقام نشان می‌دهد حوادث مربوط به معدن و کشته شدن معدنچیان به صورت مرتب در کشور رخ می‌دهد. ورزشکار به چند نفر می‌تواند برسد؟ به چند معدن؟ بعد آن وقت چه کسی به زلزله‌زده‌ها برسد؟ چه کسی به سیل‌زده‌ها؟ ماشاءالله کشور پر است از حوادث مترقبه و غیرمترقبه. قرار نیست حسن یزدانی بشود مسوول ستاد بحران کشور!

این روزها حمله به ورزشکاران روال شده. اصطلاحا فحش‌خورشان ملس شده. لایک و کامنت هم دارد. مجریان تلویزیون و صفحات مجازی بادلیل و بی‌دلیل به ورزشکاران حمله می‌کنند. از درخواست تحصیل پزشکی تا حادثه طبس. مسوولان هم حال می‌کنند. با خودشان می‌گویند بگذارید عوض اینکه ما پاسخگو باشیم و جواب پس بدهیم مردم فکر کنند مقصر ورزشکاران هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها