کد خبر: 678225
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ۱۹:۴۵:۲۷
| |

چه کردی با خودت آقای بیرانوند!/ سپر تیم ملی همیشگی نیست

این همه بازیکن در تمام دنیا جابه‌جا می شوند، از بزرگ‌ترین تیم‌ها می روند به تیم‌های دیگر، پیراهن تیم دشمن را می پوشند و... ولی هیچ کدام‌شان اندازه جابه‌جایی بیرانوند حاشیه حقوقی ندارند.

چه کردی با خودت آقای بیرانوند!/ سپر تیم ملی همیشگی نیست
کد خبر: 678225
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ۱۹:۴۵:۲۷

این جزییات رای صادر شده توسط کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد فسخ یک طرفه قرارداد بیرو با پرسپولیس بود که کلی بحث به دنبال داشت تا اینکه خود بیرانوند پرید وسط! پرید وسط و حرف از شیرینی 5 میلیاردی به اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بابت اضافه کردن الحاقیه جنجالی به قراردادش گفت. 

به گزارش روزنامه اعتماد، او گفت شیرینی ولی آنچه در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد، «رشوه» بود. بعد هم رسانه‌ها از مجازات رشوه‌دهنده و رشوه‌گیرنده گفتند. اینکه اگر ثابت شد چه می‌شود و الی آخر.

چرا آقای بیرانوند؟ چرا با خودت این کار را کردی؟ به هر دلیلی با پرسپولیس ادامه ندادی، حالا بحث درآمد بیشتر بوده یا آن‌طور که برخی منابع در صحبت‌های خصوصی به خبرنگار اعتماد گفتند مشکل با نفر اول پیشکسوتان پرسپولیس یا هر چیز دیگری. بعد به هر دلیلی فسخ تو غیرموجه تشخیص داده شده از سوی قانون! همین قانون نیم‌بندی که در فوتبال ایران جاری است. چرا اعتراض داری آن هم به شکل رسانه‌ای؟ مخصوصا وقتی بر اساس گفته بسیاری از کارشناسان شانس آورده‌ای که محرومیتت تعلیقی لحاظ شده. پرسپولیس گفت می‌رود CAS؟ شاید متقاعدش می‌کردند که نرود. آن پول هم که تضامنی با باشگاه تراکتور بود و به هر حال جور می‌شد. چرا یکهو پریدی وسط و بحث شیرینی را کشیدی وسط؟ نمی‌دانیم این حرف را با وکیلت هماهنگ کرده بودی یا وقتی آن جمله از دهانت درآمد و خودت اصطلاحا «سیس عقاب» گرفتی که عجب جمله‌ای گفتم، آن بنده خدا دو دستی زده توی سرش؟ 

الحق که اگر بدخواه‌ترین تو می‌خواست این‌طور اذیتت کند، نمی‌توانست که تو خودت کردی! الحق که هیچ کس نمی‌توانست این‌طور برایت حاشیه بسازد که خودت ساختی. خدا وکیلی کدام رسانه؟ کدام بازیکن؟ کدام مربی می‌توانست در چنین مخمصه‌ای قرارت دهد که تو خودت را قرار دادی؟

حتما از چند ثانیه بعد که از مقابل دوربین خبرنگاران در میکس‌زون ورزشگاه یادگار امام گذشتی هزاران بار با خودت جمله‌ای که به زبان آوردی را مرور کردی. حتما امروز که این نوشته منتشر می‌شود هم در حال همین کاری. آن هم در اردوی تیم ملی. شاید وقتی دو تا گل زاویه بسته از فولاد می‌خوردی هم داشتی به همین چیزها فکر می‌کردی که تمرکز نداشتی و آن‌طور که به ما اطلاع دادند باعث شده همبازی‌هایت در تراکتور عصبانی شوند و سرزنشت کنند. 

فکر می‌کنی تا کی بازیکن تیم ملی بودن می‌تواند نجاتت دهد؟ هیچ جای دنیا برای فسخ غیرموجه 4 ماه محرومیت تعلیقی لحاظ نمی‌شود ولی برای تو شد! هیچ جای دنیا بازیکنی که رسما به دادن شیرینی که همان رشوه است، اعتراف کند به تیم ملی دعوت نمی‌شود چه برسد به اینکه بگویند فعلا جلسه کمیته انضباطی‌اش برگزار نشود که مبادا تمرکزش در تیم ملی به هم بخورد ولی تو دعوت شدی و برایت قانون را معطل نگه داشتند. ولی فکر می‌کنی تا کی ادامه دارد؟ بالاخره یک جا این سپر «بازیکن تیم ملی بودن» یا دوستانی که بیرون از فوتبال پیدا کردی، کنار می‌رود. برای آن روز چه فکری داری؟ 

خداوکیلی این همه بازیکن در تمام دنیا جابه‌جا می‌شوند، از بزرگ‌ترین تیم‌ها می‌روند به تیم‌های دیگر، پیراهن تیم دشمن را می‌پوشند و... ولی هیچ کدام‌شان اندازه جابه‌جایی تو حاشیه حقوقی ندارند. بگو با خودت چه کردی؟ آن هم برای یک جابه‌جایی ساده؟!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها