کد خبر: 679313
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۴ ۱۳:۵۵:۰۸
| |

صعود ایران به جام جهانی در چه صورتی به خطر می افتد؟

اگر امروز دو تیم قطر و امارات برنده شوند شرایط گروه اول انتخابی جام جهانی در آسیا بسیار پیچیده می شود.

صعود ایران به جام جهانی در چه صورتی به خطر می افتد؟
کد خبر: 679313
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۴ ۱۳:۵۵:۰۸

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از کسب نتیجه مساوی برابر ازبکستان در کشور امارات به مصاف تیم ملی قطر می‌رود‌. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در گروه A مقدماتی جام جهانی تیم ملی کشورمان با تیم‌های ازبکستان و امارات و قطر و کره‌شمالی و قرقیزستان همگروه است و باتوجه به اینکه از هر گروه دو تیم به ‌طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را به دست می‌آورند و با درنظر گرفتن اینکه هم‌اکنون همراه با ازبکستان در صدر این گروه قرار داریم شاید روی کاغذ شانس صعودمان زیاد باشد اما در فوتبال لحظات است که اتفاقات را رقم می‌زند و شاید در همین هفته چهارم  بازی‌ها دچار چالش بزرگی شویم و کار صعودمان به اما و اگر کشیده شود!

می‌پرسید چطور؟ در جدول ازبکستان و ایران با هفت امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند این هفته هر دو تیم به مصاف دو تیم‌ چهار امتیازی بازی‌ها یعنی امارات و قطر  خواهند رفت.حالا چنانچه تیم ملی کشورمان و همچنین ازبکستان این مسابقه خود را با شکست پشت سر بگذارند هر چهار تیم، هفت امتیازی خواهند شد و در آن صورت کار برای تیم ملی ما بسیار دشوار خواهد شد، چراکه دو بازی بعدی هم در زمین تیم‌های مرموز کره‌شمالی و قرقیزستان بازی داریم و آنها نشان دادند توانایی کسب امتیاز برابر تیم‌های بزرگ را دارند.

قرقیزستان در تهران نزدیک بود یک امتیاز از ما بگیرد یا کره‌شمالی همین هفته پیش امارات را در خانه متوقف کرد. شک نکنید آنها برابر ملی‌پوشان کشورمان با انگیزه بیشتری هم بازی خواهند کرد.

اما روی دیگر سکه برد تیم ملی مقابل قطر است که در این صورت قطر ۴ امتیازی می‌ماند و تیم ملی ایران با ۱۰ امتیاز وضعیت خیلی بهتری در گروه پیدا می‌کند.

کسب نتیجه مساوی در بازی مقابل قطر بیشتر به نفع ایران خواهد بود تا عنابی‌ها بنابراین قهرمان جام ملت‌های آسیا برای برد به میدان خواهد آمد. 

شاگردان امیر قلعه‌نویی حق ندارند هیچ حریفی را دست‌کم بگیرند، چراکه یک اشتباه می‌تواند جام جهانی آینده را از ما بگیرد، اما در دیگر گروه‌ها و بین‌ مدعیان همیشگی وضعیت ژاپن از همه بهتر است. کره‌جنوبی و به خصوص عربستان و استرالیا به لحاظ کسب امتیاز برخلاف انتظار عملکرد خوبی نداشتند. سورپرایز بزرگ مسابقات تا اینجا هم تیم ملی عراق است که پا به پای کره‌جنوبی برای صعود می‌جنگد تا بعد از سال‌ها در جام جهانی حضور پیدا کند. باید دید در پایان این ماراتن نزدیک کدام تیم‌های خوشبخت جزو ۸ تیم صعود‌کننده به بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها