کد خبر: 679976
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ ۱۲:۵۵:۱۱
| |

گزارش اختصاصی «اعتماد»؛

پشت پرده شایعات درگیری گاریدو با برخی بازیکنان/ خبری نیست؛ رختکن پرسپولیس آرام است

شایعاتی در مورد جو ناآرام رختکن پرسپولیس منتشر شده که نگرانی هواداران را در پی داشته است.

پشت پرده شایعات درگیری گاریدو با برخی بازیکنان/ خبری نیست؛ رختکن پرسپولیس آرام است
کد خبر: 679976
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ ۱۲:۵۵:۱۱

مدتی است که اخبار نادرست متعددی پیرامون گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به گوش می‌رسد که هواداران این تیم با گذشت زمان به صحیح نبودن این اخبار پی می‌برند‌. 

به گزارش روزنامه اعتماد، به عنوان مثال گاریدو به دلیل اینکه وضعیت منطقه نامشخص است نمی‌خواهد به ایران بازگردد! یا گاریدو به فلان بازیکن به دلیل مشکل شخصی بازی نمی‌دهد و... 

حالا در تازه‌ترین اخبار پیرامون پرسپولیس و گاریدو خبری به بیرون درز پیدا کرد که موجب نگرانی هواداران پرسپولیس شده است. نقل شده که عیسی آل‌کثیر مورد غضب خوان کارلوس قرار گرفته و او به ‌شدت از این مهاجم‌ جنوبی ناراحت و عصبی است! که کار شاید به جدایی عیسی هم کشیده شود‌. اما آیا واقعا همین‌طور است؟

جریان از این قرار است که در چند بازی ابتدایی فصل آل‌کثیر که در حضور علیپور و با توجه به نوع بازی پرسپولیس نیمکت‌نشین شده بود، در دقایقی که فرصت بازی پیدا کرد، بی‌دقت و بدون تمرکز ظاهر شد و چند فرصت گل را از دست داد. آل‌کثیر در دیدار مقابل آلومینیوم هم وقتی به عنوان یار جانشین وارد زمین شد، یکی، دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد و همین موضوع باعث اعتراض هواداران حاضر در ورزشگاه شد. اعتراضی که عیسی اصلا انتظارش را نداشت و موجب ناراحتی‌اش شد. بعد از سوت پایان بازی آل‌کثیر به حالت قهر قصد داشت فورا راهی رختکن شود.

این در حالی بود که سایر بازیکنان پرسپولیس جشن پیروزی گرفته بودند و مشغول شادی با هواداران بودند. عیسی که از انتقاد هواداران ناراحت شده بود، نمی‌خواست در جشن تیمش شرکت کند ولی با صحبت‌های گاریدو با او، از تصمیمش صرف‌نظر کرد و به جمع سایر همبازیانش اضافه شد. گاریدو از مهاجم تیمش خواست  آرامشش را حفظ کند و به جای رفتن به رختکن در جشن  پیروزی تیم  شرکت کند.

پس از آن بازی شرایط برای این مهاجم ۳۴ ساله بهتر نشد و حتی در بازی دوستانه اخیر پرسپولیس اصلا خوب کار نکرد و همین موضوع هم سوژه‌ای شد تا منتقدان این مهاجم و شاید گاریدو بخواهند این موضوع را مطرح کنند که آل‌کثیر و گاریدو به همین زودی به بن‌بست رسیدند، اما با پیگیری‌های خبرنگار «اعتماد» مشخص شد با اینکه با حضور لوکاس ژائو و علی علیپور کار برای عیسی سخت شده، اما او مورد غضب  گاریدو  نیست.

در واقع شاید روزی ادامه همکاری عیسی یا هر بازیکن دیگری با پرسپولیس به بن‌بست برسد یا سرمربی تیم بخواهد به بازیکن تیمش تشر بزند که اینها هم جزیی از فوتبال است، اما دلیل بر این نیست که گاریدو آرامش تیمش را نادیده بگیرد. او مربی کم تجربه‌ای نیست و برخورد با بازیکنان حرفه‌ای را خوب بلد  است‌.

به‌طور حتم او برای موفقیت پرسپولیس بهترین‌ها را می‌خواهد و هیچ بازیکنی گارانتی بازی کردن ندارد‌ با این حال فعلا  اوضاع در تمرینات پرسپولیس آرام است  و این آرامش برای رسیدن به موفقیت از هر چیزی مهم‌تر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها