کد خبر: 681085
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۰۷:۴۵:۰۷
| |

آینده فدراسیون بعد از صدور کیفرخواست پرونده فساد/ روزهای سخت تاج!

همین که پای سه تن از مدیران ارشد فدراسیون درگیر پرونده فساد شده کافی است تا بپذیریم فدراسیون نزد افکار عمومی از اعتبار ساقط است.

آینده فدراسیون بعد از صدور کیفرخواست پرونده فساد/ روزهای سخت تاج!
کد خبر: 681085
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۰۷:۴۵:۰۷

روز گذشته دادگستری کرمان اعلام کرد کیفرخواست 12 متهم پرونده فساد در فوتبال صادر شده است. همچنین تاکید کرد که پرونده 7 فرد دیگر هم همچنان در دست بررسی است و به زودی به مرحله صدور کیفرخواست خواهد رسید. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در چند ماه گذشته که بحث پرونده فساد داغ بود مدیران فدراسیون فوتبال تلاش کردند با معمولی نشان دادن این پرونده و کوچک شمردن آن، به افکار عمومی ثابت کنند مساله خاصی در میان نیست. با این حال ثابت شد که نه تنها فساد گسترده‌ای در لایه‌های فدراسیون و سازمان لیگ جریان داشته که نهادهای امنیتی و نظارتی هم قرار نیست بی‌خیال ماجرا شوند. 

در حال حاضر سه مدیر ارشد فدراسیون فوتبال به صورت رسمی در پرونده فساد فوتبال متهم شدند که یکی از آنها عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بوده است. 

طبق اطلاعات به دست آمده از 7 نفری که پرونده‌شان طبق گفته مقامات دادگستری کرمان هنوز در دست بررسی است، چهار نفر در حلقه نخست مدیریتی فدراسیون فعلی فوتبال مشغول هستند. 

حتی اگر پرونده دومی در جریان نباشد همین که پای سه تن از مدیران ارشد فدراسیون درگیر پرونده فساد شده کافی است تا بپذیریم فدراسیون نزد افکار عمومی از اعتبار ساقط است. هر چند رسیدگی به پرونده 7 نفر باقیمانده ثابت خواهد کرد که اوضاع برای فدراسیون فوتبال بسیار سخت‌تر هم خواهد شد! مخصوصا زمانی که همه متوجه شوند هیات رییسه فدراسیون فوتبال بعد از این رسیدگی چه شرایطی خواهد داشت. 

در گزارش‌های قبلی نوشتیم که در حال حاضر باتوجه به صدور کیفرخواست برای یکی از اعضای هیات رییسه، خالی بودن پست نایب‌رییس زنان فدراسیون، تشکیل پرونده در کمیته اخلاق برای یکی از نفرات حاضر در هیات رییسه و درگیر بودن حداقل دو عضو دیگر که در اظهارات روزهای گذشته رییس کل دادگستری استان کرمان به وضوح مشخص بود، هیات رییسه فدراسیون عملا از حد نصاب افتاده است. هیات رییسه فدراسیون 12 عضو دارد که برای رسمیت داشتن باید حداقل 8 عضو آن در جلسات حضور یابند، اما همان‌طور که می‌بینید فعلا 5 جایگاه دچار مشکل هستند. 

فدراسیون فوتبال باتوجه به عملکرد خود و حواشی بی‌پایانی که در چند ماه گذشته اطرافش شکل گرفته با مشکلات زیادی برای ادامه کار روبه‌رو بوده است و حالا با وارد شدن رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال به مراحل جدید با دردسرهای بیشتری هم روبه‌رو خواهد شد. مهم‌ترین مشکل اقناع افکار عمومی است که حالا اطمینان دارند در راهروهای ساختمان سئول خبرهایی هست! 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها