کد خبر: 681779
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۱۸:۳۱:۵۱
| |

راز جذابیت مردان خوشبو: انتخاب عطر مناسب

ادکلن های مردانه اغلب در گروه بویایی آروماتیک جای دارند و دارای رایحه های قوی تر، چوبی، گیاهی و خاکی هستند.

راز جذابیت مردان خوشبو: انتخاب عطر مناسب
کد خبر: 681779
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۱۸:۳۱:۵۱

ادکلن های مردانه اغلب در گروه بویایی آروماتیک جای دارند و دارای رایحه های قوی تر، چوبی، گیاهی و خاکی هستند. یک ادکلن خوشبوی مردانه بی شک در حد یک دست کت و شلوار شیک می تواند به جذابیت شما بیفزاید. انواع ادکلن ها براساس نوع رایحه در دسته های متفاوتی جای می گیرند که نمونه هایی از آن ها شامل مرکبات، چوبی، شرقی و گلی می شوند. در هر فصل نیز شما باید از ادکلن مناسب همان فصل استفاده کنید تا رایحه ادکلن بتواند گیرایی لازم را داشته باشد.

ادکلن مردانه با قیمت مناسب

ادکلن ها درواقع استایل را تکمیل می کنند و می توان آن ها را نقطه عطف استایل دانست. بعضی از آقایان تنها به یک نت و رایحه منحصربه فرد علاقه مند هستند و این خود به بخشی از هویت آقایان تبدیل شده است. در زمان خرید ادکلن مردانه با خط بوی بالا، علاوه بر نوع رایحه و نت های مورد استفاده، بهتر است که به قیمت آن نیز توجه داشته باشید. در صورتی که به دنبال یک هدیه ارزشمند برای عزیزانتان هستید، پیشنهاد می شود که به سراغ بهترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب از جمله کرید اونتوس مردانه، شنل بلو، دیور ساوج، بولگاری آکوا پور هوم، ورساچه پورهوم دیلن بلو، مونت بلنک لجند، لالیک انکر نویر، دیور ساواج، جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو و تق هرمس پرفیوم بروید.

تشخیص ادکلن مردانه اصل با رایحه خوب

بعضی از ادکلن ها از قیمت بالایی برخوردار هستند و افراد در هنگام خرید آن ها، به تشخیص جنس اصل از تقلبی اهمیت بسیاری می دهند. نخستین قدم در راستای تشخیص اصالت محصول را می توان مراجعه به یک فروشنده معتمد دانست ؛ چراکه این احتمال وجود داشته که ادکلن تقلبی را به شما عرضه دارند که حتی حرفه ای ترین افراد در این زمینه نیز نتوانند آن را تشخیص دهند؛ بنابراین، توصیه می شود که برای خرید بهترین ادکلن با رایحه ای ماندگار، به سراغ فروشندگان معتبر و شناخته شده بروید که از اطلاعات تماس و پشتیبانی برخوردار هستند.

خرید ادکلن از فروشندگان ناشناس و غیرمعتبر توصیه نمی شود، به خصوص دست فروشانی که ادکلن های گران قیمت را در بسته بندی های ارزان قیمت به فروش می رسانند؛ چراکه تمامی این محصولات بدون ضمانت هستند. از دیگر نکات مهم در این زمینه می توان به مطالعه اطلاعات روی محصول اشاره کرد. از لحاظ قیمتی، انواع ادکلن ها بسیار متنوع به نظر می رسند؛ از این رو امکان تعیین قیمت واحد برای آن وجود ندارد.

ادکلن های مردانه خوشبو برحسب دسته بندی رایحه ها

شما در زمان خرید خوشبوترین ادکلن مردانه باید به نوع رایحه آن توجه داشته باشید. موارد زیر به این رایحه ها اشاره داشته که در چهار گروه اصلی جای می گیرند. این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که دسته بندی ها نسبی به نظر می رسند و ممکن است یک ادکلن به چند گروه تعلق داشته باشد؛ به عنوان مثال این احتمال وجود دارد که در تولید یک ادکلن، رایحه های مرکبات و چوب با یکدیگر ترکیب شده باشند.

مرکبات: در هنگام اسپری کردن این مدل ادکلن ها به حضور رایحه خوشایند تازه و ترش مرکباتی همچون پرتقال و لیمو پی می برید و این ادکلن ها برای تمامی فصول گرم سال قابل استفاده هستند.

چوبی: عطرهایی با این رایحه، دارای رایحه خوشایند چوب های متنوعی هستند که از جمله آن ها می توان به سرد و صندل اشاره کرد و اغلب برای فصول پاییز و زمستان کاربرد دارند.

شرقی: حتماً تاکنون نام رایحه های وانیل و ادویه جات را شنیده اید. ادکلن هایی با این رایحه برای مناسبت های رسمی و شبانه کاربرد داشته و بی شک به رایحه آن علاقه مند خواهید شد.

گلی: در صورتی که به بوی گل هایی همچون گل رز و یاسمن علاقه مند هستید، می توانید ادکلن هایی با رایحه گلی را انتخاب کنید که اغلب در فصول بهار و پاییز مورد استفاده قرار می گیرند.

ادکلن مردانه مناسب فصل بهار

آب وهوا در فصل بهار خنک بوده و احساس سردی گرمی را توأمان احساس خواهید کرد. در تولید عطرهای مناسب برای فصل بهار از نت های گرم و دلپذیر استفاده می شود که می توانند خط بوی خوبی از خود برجای بگذارند. عصاره ها و اسانس های مرکباتی و میوه ای در تولید ادکلن های بهاری کاربرد بسیاری دارند و نت های معتدلی را خلق می کنند. شما با انتخاب یک ادکلن مناسب فصل بهار می توانید استایل عیدانه خود را تکمیل کنید.

2

ادکلن مردانه مناسب فصل تابستان

در فصل تابستان هوا بسیار گرم و آزاردهنده می شود؛ در نتیجه بهتر است که از ادکلنی با رایحه خنک و سرد استفاده نمایید. برای فصل تابستان، روایح مرکباتی و گیاهی گزینه های ایده آلی هستند. در تولید این مدل ادکلن ها از هیچ نت و رایحه گرم استفاده نخواهد شد؛ چراکه احساس گرمی بیشتری به فرد القا می کند. در زمان خرید بهترین ادکلن مناسب تابستان بهتر است که به سراغ محصولی با ماندگاری بالا بروید؛ چراکه جنب وجوش مولکول ها همواره در هوای گرم افزایش می یابد که این مسئله در پخش بوی ادکلن اثرگذار است.

ادکلن مردانه مناسب فصل زمستان

در تولید ادکلن های مردانه مناسب فصل زمستان، عصاره و اسانس هایی پرقدرت به کار می روند. این مدل ادکلن ها از پخش بوی بالایی برخوردار بوده و تمام توجه جمع را به شما معطوف خواهند کرد. این ادکلن ها اغلب با استفاده از دانه های گیاهی، دودی و... ساخته می شوند و ماندگاری بالایی نیز دارند. پس از این که چندین ساعت را در هوای سرد زمستان سپری کرده اید، می توانید نت های پایانی آن را به درستی احساس کنید.

ادکلن های مردانه چقدر ماندگاری دارند؟

بسیاری از افراد در زمان خرید بهترین ادکلن مردانه، به ماندگاری و پخش بوی آن توجه خواهند داشت. عطرها در غلظت های مختلفی همچون ادوپرفیوم، پرفیوم، ادکلن و... به بازار عرضه می گردند. انواع عطرها متشکل از سه لایه بوده که تحت عنوان نت شناخته می شود. این نت ها درواقع به رایحه های قابل استشمام اشاره دارند و شامل نت ابتدایی، نت میانی و نت پایانی هستند. نت ابتدایی از یک سری رایحه ها تشکیل شده که شما با نخستین اسپری متوجه آن خواهید شد. نت های ابتدایی بسیار فرار به نظر می رسند و پس از گذشت مدت زمانی اندک از میان خواهند رفت.

نت میانی به عنوان قلب رایحه شناخته می شود و همه لایه های عطر را در این نت احساس خواهید کرد. از نظر دوام، این مدل عطرها ماندگاری متوسطی دارند. پایه و اساس بهترین عطرهای مردانه بر نت پایانی استوار است که شما برای مدت زمانی طولانی آن را استشمام خواهید کرد؛ از این رو در همه عطرها نت آخر از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و ماندگار است. فاکتور اثرگذار بر ماندگاری یک عطر را می توان ترکیبات تشکیل دهنده آن دانست. به طور کلی در تولید عطرها مواردی همچون روغن ها، عصاره ها، ترکیبات شیمیایی و مواد خام مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات مهم خرید ادکلن مردانه با قیمت مناسب و کیفیت بالا

به هنگام خرید ادکلن مردانه با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهتر است که به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب خوبی را تجربه نمایید. این موارد شامل شناخت شخصیت خودتان، تحقیق در زمینه انواع رایحه و پرس وجو از دیگران می شوند. طراحی و فرمولاسیون ادکلن ها برحسب شخصیت افراد صورت می گیرد.

به عنوان مثال در صورتی که شخصی آرام به نظر می رسید، بهتر است که عطرهای ملایم را انتخاب نمایید. همچنین پیش از اقدام برای خرید ادکلن بهتر است که در رابطه با رایحه های مختلف و پرطرفدار تحقیق کنید. برای یافتن ادکلن مورد علاقه خود می توانید از دوستان و افرادی که علایق مشترکی با شما دارند نیز کمک بگیرید.

3

سخن پایانی

برای تکمیل استایل مردانه در هر موقعیتی، داشتن یک ادکلن خوشبو ضروری است. براساس سلیقه و شخصیت خود می توانید مناسب ترین ادکلن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. در هنگام خرید عطر باید به مواردی همچون غلظت ادکلن، نوع پوست، کاربرد و نوع مناسبت ، رایحه، برند، فصل مورد استفاده و... توجه داشته باشید. بهترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب شامل کرید اونتوس مردانه، شنل بلو، دیور ساوج، بولگاری آکوا پور هوم، ورساچه پورهوم دیلن بلو و... می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها