کد خبر: 681781
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۱:۰۵
| |

عطر ماندگار، جیب آسوده!

یک استایل شیک و خاص، همواره با یک عطر خوشبو و باکیفیت تکمیل می شود. عطرها همیشه شخصیت افراد و سلیقه آن ها را نشان می دهند؛ در نتیجه انتخاب یک عطر مناسب باتوجه به روحیات شما، تاثیر زیبایی یک استایل را چندین برابر می کند. کیفیت عطر ها، اغلب در ماندگاری آن ها قابل تشخیص است.

عطر ماندگار، جیب آسوده!
کد خبر: 681781
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۱:۰۵

یک استایل شیک و خاص، همواره با یک عطر خوشبو و باکیفیت تکمیل می شود. عطرها همیشه شخصیت افراد و سلیقه آن ها را نشان می دهند؛ در نتیجه انتخاب یک عطر مناسب باتوجه به روحیات شما، تاثیر زیبایی یک استایل را چندین برابر می کند. کیفیت عطر ها، اغلب در ماندگاری آن ها قابل تشخیص است.

عطرهای مردانه با روایح دل انگیز و ترکیبات متفاوتی به تولید می رسند که برخی از آن ها از پخش بوی فوق العاده ای برخوردار هستند. قیمت انواع عطر نیز باتوجه به ویژگی هایی چون کیفیت، برند و خط بوی آن ها متغیر است. به طور کلی ادکلن مردانه با قیمت مناسب و کیفیت ویژه، می تواند گزینه مناسبی برای ماندگار کردن شما در ذهن افراد باشد.

معرفی ادکلن های مردانه با خط بوی بالا و ارزان قیمت

ادکلن های مردانه با خط بوی بالا معمولاً دارای رایحه جذاب و محرکی هستند و با تاثیرگذایر ویژه خود، حس اعتمادبه نفس را به آقایان القا می کنند. بوی عطر مردانه باید به گونه ای باشد که در یک فضا پخش شده و همه را مجذوب ماندگای و خط بوی خود نماید. عطرهایی با طعم تلخ برای آقایان جذاب تر به نظر می رسند و پخش بوی فوق العاده ای نیز دارند.

ادکلن ورساچه اروس ادو پرفیوم مردانه؛ عطری برای تمام فصول

برند محبوب و منحصربه فرد ورساچه در طراحی انواع پوشاک و اکسسوری های مرتبط با آن، دارای تجربه بی نظیری است؛ از مهم ترین و باکیفیت ترین این محصولات، عطر های ورساچه هستند که طرفداران خاص خودش را دارند. یکی از معروف ترین آن ها، ادکلن ورساچه اروس ادو پرفیوم مردانه بوده که با پخش بوی خارق العاده خود، تا مدت ها افراد حاضر در آن مکان را مجذوب خود می سازد. ترکیب رایحه معتدل و شیرین این ادکلن، مثال زدنی است و همین موضوع سبب شدت تا آن را عطری برای همه فصول بدانند.

در ابتدا با اسپری کردن این محصول، طعم شیرینی مرکبات غالب است؛ اما به مرورزمان جای خود را به روایح وانیل، چرم و چوب های صندل و سدر می دهد که ترکیب آن ها، یک بوی دلنشین و لذت بخش را به مشام می رساند که جذابیت یک مرد را به رخ می کشد.

ادکلن مارتینی میلانو آوانگارد؛ عطری مناسب استایل رسمی

می توان گفت که یکی از بهترین و خاص ترین برند های عطر مردانه، آوانگارد است. این برند ایتالیایی که از کشور خوش استایل ها بوده، یک ادکلن مردانه فوق العاده خوشبو را تولید کرده که در میان تمام عطر های مردانه، آن را برتر می دانند. ادکلن مارتینی میلانو آوانگارد با کیفیت و ماندگاری عالی خود، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

رایحه تلخ چوبی و شرقی این عطر که با الهام از روایح چرمی در خط بوی اول آن به مشام می رسد، آن را به عطری مناسب برای آقایانی با استایل رسمی تبدیل کرده است. مردانگی و جذابیت رایحه این عطر، به دلیل بوی چرم آن است که رایحه ای غالب و طبعی گرم نیز دارد. همین رایحه تلخ باعث شده تا ماندگاری عطر مارتینی میلانو بسیار زیاد باشد.

ادکلن کرید اونتوس مردانه

اگر از کنار یک آقای جنتلمن و جذاب عبور کرده اید و بوی عطر او تا ساعت ها در خاطرتان باقی ماند، مطمئن باشید که از ادکلن کرید اونتوس استفاده کرده است. این عطر، پخش بوی بی نظیری دارد و خط بوی طولانی آن سبب می گردد تا همه افراد حاضر در آن جمع، درباره این عطر کنجکاو شوند. ادکلن کرید اونتوس، در بین افراد بسیار محبوب بوده و همه آقایان شیک پوش و خوش استایل از این عطر منحصربه فرد استفاده می کنند.

رایحه تلخ و طبع خنک این ادکلن، همه افراد را مجذوب خود می کند و با وجود خط بوی طولانی که دارد، مدت ها در یک محیط باقی می ماند. این عطر فرانسوی می تواند یکی از انتخاب های شما برای فصول بهار و تابستان باشد که خانم ها را نیز به خود جذب می کند. معمولاً رایحه میوه ای مانند آناناس، سیب و ساندیس در عطر های زنانه رایج هستند؛ اما اونتوس مردانه با ترکیب این بوها، خود را در ذهن ها ماندگار کرده است.

images_1729969502_671d3d5e6a9fc

ادکلن حیاتی لطافه مردانه

ادکلن حیاتی لطافه مردانه، یک عطر عربی است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده و طرفداران خاص خود را دارد. اگر از این عطر دلنشین استفاده کرده باشید، متوجه بوی بی نظیر آن شده اید. در واقع بوی آن در یک محیط بسته کاملاً پخش می شود و نسبت به این پخشِ بو، قیمت فوق العاده مناسبی دارد.

ترکیب روایح تلخ و شیرین و طبع خنک ادکلن لطافه، باعث شده تا برای فصل های بهار و تابستان مناسب باشد. آقایان خوشتیپ و جنتلمن در بین عطرهای خود این ادکلن را با آن شیشه بی نظیرش نیز قرار می دهند و برای مکان های خاص از آن استفاده می کنند. بیشتر خاصیت پخش بوی این محصول به دلیل ترکیب گل های میوه ای، چوبی و عودی است که در آن به کار رفته اند. رایحه وانیل و مشک در این عطر نیز بسیار دلنشین بوده و در خاطر همه باقی می ماند.

ادکلن دولچه گابانا کی ادو تویلت

ادکلن دولچه گابانا کی ادو تویلت یکی از بهترین عطر ها با پخش بوی عالی است و در سال ۲۱۹ به بازار عرضه شد. رایحه تلخ و طبع معتدل آن باعث شده تا در همه فصول سال کاربرد داشته باشد. حرف k در نام این عطر، به معنای king است. این عطر دلنشین، حس قدرت و مردانگی را القا می کند و نسبت به پخش بوی بالایی که دارد، قیمت آن بسیار مناسب است.

در هنگام اسپری این محصول، ابتدا اسانس لیموترش، مرکبات و پرتقال خونی و پس از آن، بوی چوب های معطر غالب بوده که حس طراوت و تازگی را به افراد القا می کند.

عطر پارفومز د مارلی هرود

عطر پارفومز د مارلی از دیگر ادکلن های مردانه است که با وجود پخش بوی بالا، قیمت مناسبی دارد. این عطر خوشبو با رایحه تند و طبع گرم خود، برای آقایان جذاب و مغرور، مناسب است. قیمت این عطر هرچقدر هم که باشد، ارزش خرید را دارد؛ چراکه ماندگاری آن بسیار بالا است. همچنین طبع گرم آن باعث شده تا بیشتر در فصول سرد سال کاربرد داشته باشد. شیشه عطر به رنگ مشکی و مات بوده و نام شرکت هرود به صورت بولد روی آن هک شده است.

ادکلن آمواج اپیک مردانه

ادکلن آمواج اپیک مردانه، به عنوان یکی از عطرهای لوکس و ویژه شناخته می شود که رایحه تند و طبع آن گرم است؛ از این رو برای فصول سرد کاربرد بیشتری دارد. این ادکلن بی نظیر، برای آقایانی با حس قدرت و موفقیت تولید شده و معمولاً شیوخ عرب و خلیفه ها و شاهزاده های شیخ نشین از آمواج اپیک استفاده می کنند. بوی ابتدایی این عطر ترکیبی از رایحه های جوز، زعفران، زیره، صمغ کندر، فلفل صورتی، هل بوده و در اواسط رایحه های شمعدانی، صمغ درختچه مر به مشام می رسند. در آخر نیز روایح بوته وحشی جاوی، چرم، چوب صندل سفید، روایح دودی، سدر، عود، فیبر بیدستران، مشک و نعناع هندی را احساس خواهید کرد.

ماندگاری و پخش بوی فوق العاده این عطر باعث شده تا رایحه آن را ساعت ها روی لباس خود و در یک محیط احساس کنید. شیشه عطر به رنگ سبز طراحی شده و در قسمت میانی آن لوگوی آمواج هک شده است. علاوه بر آن جعبه مستحکم آن به رنگ چوب بوده و زیبایی آن را تا چندین برابر به نمایش گذاشته است.

3

آزارو لجند، ادکلن مردانه

آزارو لجند یکی از ادکلن های میوه ای مرکباتی است که رایحه ای ملایم و لطیف را در محیط پخش می کند. این عطر کهربایی برای افرادی که می خواهند بوی عطرشان در یک جمع منتشر شود، طراحی شده است. این عطر خوش نام از ترکیبات مشک، سدر و چای به وجود آمده که در ابتدا رایحه سیب و سپس نارنج خوش عطر، بوی طراوت و تازگی را پخش می کنند.

طبع خنک این ادکلن باعث شده تا در فصل های گرم سال مانند تابستان و حتی پاییز مناسب تر باشد. رایحه دوستانه و متعادل این عطر، برای قرارها و مهمانی های نیمه رسمی مناسب است.

سریس اسپلندور بلک

طعم شیرین و مرکباتی سریس اسپلندور بلک، همه را مجذوب خود می کند. این عطر دلنشین، رایحه ترنج، لیمو، بوی گل و مشک را در محیط پخش کرده و که بسیار خوش انرژی و سرزنده است. ترکیب بوی گل های فریزیا، زنبق و مگنولیا، حس طراوت و نشاط را منتقل می کند و نت چوبی آن حس دلگرمی می دهد.

سخن پایانی

ادکلن های مردانه باید رایحه مردانه و جذابی داشته باشند و با استشمام آن ها حس طراوت و سرزندگی در شما القا شود. یک عطر مردانه با ویژگی های پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی، از قیمت بالایی نیز برخوردار است؛ اما برخی از آن ها با وجود این شرایط، قیمت مناسب دارند. برای انتخاب بهترین عطر مردانه، روحیات و شخصیت خود را در نظر بگیرید و باکیفیت ترین آن ها را انتخاب کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها