کد خبر: 267218
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از افزایش نزاع منجر به آسیب در استان تهران تا ابتلا به بیماری‌های نادر با امواج موبایل

افزایش نزاع در استان تهران، درج قیمت روی کالا، دانش‌آموزان دختر بازمانده از تحصیل و بیماری‌های نادر با امواج موبایل و ازدواج فامیلی مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از افزایش نزاع منجر به آسیب در استان تهران تا ابتلا به بیماری‌های نادر با امواج موبایل
کد خبر: 267218
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در 9 ماه نخست امسال 76 هزار و 387 نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7 درصدافزایش یافته است.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال دو بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تمامی تولیدکنندگان را موظف کرد قیمت کالای تولیدی را روی محصول درج کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه بیشترین بازماندگان از تحصیل در این استان متعلق به شهرستان راز و جرگلان است، گفت: بیشتر دانش آموزان بازمانده از تحصیل، دانش‌آموزان دختر هستند. ازدواج زودهنگام، استفاده از دانش‌آموزان به عنوان نیروی کار و ممانعت از آمدن این افراد به مراکز شبانه‌روزی ا ز جمله عللی است که سبب می‌شود تا دانش‌آموزان ترک تحصیل کنند.

محمد شهبازی، معاون دارویی بنیاد بیماران نادر گفت: پیشگیری از وقوع بیماری‌های نادر از مباحث مهم حوزه سلامت و بهداشت است و از جمله عوامل ایجاد آن، ازدواج‌های فامیلی و امواج تلفن همراه است . امیدواریم تدبیری در حوزه بهداشت و درمان صورت گیرد تا ما کمتر شاهد این بیماری‌ها و مشکلات آن باشیم.

قاضی شعبه 101 دادگاه شهر محمدیه شهرستان البرز یک شکارچی مجرم را ملزم به ارائه 300 ساعت آموزش رایگان به بازدیدکنندگان موزه تنوع زیستی در خصوص اهمیت و لزو م تداوم چرخه محیط زیست و حیات وحش و ارزش و فواید آن کرد.

طی ما‌های اخیر تنها کمبود 23 قلم دارو در کشور گزارش شده که با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از این داروها تأمین شد. مردم از طریق تماس با شماره 1490 می‌توانند کمبودهای دارویی را به این سامانه گزارش دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها