کد خبر: 290124
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۶:۳۵:۰۰
| |

در برنامه‌های هفته گرافیک برگزار می‌شود؛

پنل تخصصی موشن دیزاین در باغ‌ موزه قصر

در واپسین روزهای هفته گرافیک 98، پنل تخصصی موشن دیزاین، با حضور دکتر ناصر گل‌محمدی، بابک معدن‌‌دار و عمار عیسی‌پور، در باغ موزه قصر برگزار می‌شود. این نشست 12 اردیبهشت ، ساعت 17 ، در باغ‌موزه قصر به دبیری عمار عیسی‌پور برگزار می‌شود.

پنل تخصصی موشن دیزاین در باغ‌ موزه قصر
کد خبر: 290124
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۶:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حضور و گستردگی این رشته در حوزه‌هایی چون تبلیغات، پروموشن، رسانه‌های تعاملی، وب، بازی‌های رایانه‌ای و ... و تقاضای صاحبان رسانه، طراحان گرافیک را ملزم به افزایش دانش و مهارت کرده تا مهارت‌های خود را برای حضور در جایگاه‌های شغلی ارتقا دهند. از طرفی پروژه‌های موشن گرافیک نیاز به تخصص‌های مختلف دارد که به عنوان فرصت‌های شغلی در سازمان صدا و سیما، آژانس‌ها، شرکت‌های تبلیغاتی و استودیوها می‌توان از آنها نام برد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، از جمله اهداف این پنل، معرفی حیطه‌های حضور موشن گرافیک ، جایگاه‌ها و فرصت‌های شغلی برای طراحان گرافیک است.

دکتر ناصر گل‌محمدی‌آق‌بلاغ، دارای کارشناسی تولید سیما، کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه تهران و مدرک دکترای هنر در مطالعات عالی انیمیشن از دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان است. او عضو انجمن بین‌المللی فیلمسازان انیمیشن است و سالها در سمت‌های مختلف به کار اجرایی و تدریس و داوری در این زمینه مشغول بوده است.

بابک معدن‌دار درحوزه ایده‌پردازی و تولید محتوای خلاق در تبلیغات و ارتباطات برند فعالیت دارد. او به عنوان مدیر خلاقیت در آژانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی فعالیت داشته و در 20 سال سابقه کاری خود در این حوزه، کمپین‌های مختلفی برای برندهای ایرانی و بین‌المللی طراحی و اجرا کرده است.

او در سال‌های گذشته مدیر خلاقیت آژانس داروگ بوده و تجربیات بین المللی او در حوزه‌ی تبلیغات با شرکت‌های WPP, DDB و FCB می‌باشد که در حال حاضر رهبری بخش خلاقیت آژانس FCB ArtGroup تهران بر عهده‌ او است.

عمار عیسی‌پور، طراح گرافیک، موشن‏‌گرافیکس و مستندساز است. او علاوه بر تدریس در دانشگاه‌‌ها ومراکز آموزش عالی مختلف، از سال 1382 تا کنون در سِمَت‏‌های مدیر هنری، مشاور هنری و مدیر اجرایی در موسسات متفاوتی نظیر موسسات ساختمانی، شرکت‏‌های تولیدی، موسسات مالی و … مشغول فعالیت است.

این نشست 12 اردیبهشت ، ساعت 17 ، در باغ موزه قصر به دبیری عمار عیسی‌پور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها