کد خبر: 371163
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۰۸:۴۵:۱۳
| |

رشته‌های اعزامی به پارالمپیک توکیو سه‌شنبه مشخص می‌شوند

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: سه‌شنبه در جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک وضعیت 73 سهمیه کسب شده برای پارالمپیک توکیو بررسی و نهایی خواهد شد.

رشته‌های اعزامی به پارالمپیک توکیو سه‌شنبه مشخص می‌شوند
کد خبر: 371163
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۰۸:۴۵:۱۳

اعتمادآنلاین| هادی رضایی درباره وضعیت 73 سهمیه کسب شده برای بازیهای پارالمپیک توکیو و اینکه امکان اعزام کدام رشته‌ها وجود دارد، افزود: در جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که سه‌شنبه هفته آینده با حضور روسای فدراسیونها برگزار خواهد شد وضعیت رشته‌هایی که تا به امروز موفق به کسب سهمیه شده‌اند در این ستاد مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و تصمیم خواهیم گرفت که از 73 سهمیه‌ کسب شده کدام رشته‌ها شرایط حضور در پارالمپیک توکیو را خواهند داشت.

وی گفت: چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک در این دوره از بازیها اعزام کاروان کیفی است، در نتیجه با ارزیابی دقیقی که نسبت به عملکرد رشته‌ها و نتایجی که در مسابقات کسب سهمیه داشتند وضعیت آنها بررسی می‌شود و تصمیم می‌گیریم که کدام یک از رشته‌های ورزشی صلاحیت حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو را خواهند داشت.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک همچنین در خصوص وضعیت شنا و اینکه آیا از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک سهمیه‌ای برای شنا در نظر گرفته شده است یا خیر؟ تصریح کرد: در شنا هر چند سه سهمیه ورودی به بازیهای پارالمپیک توکیو را در مسابقات جهانی لندن کسب کردیم اما هنوز وضعیت آنها برای حضور در توکیو مشخص نیست و در جلسه ستاد عالی بازیها در این زمینه تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

رضایی در پایان افزود: تا امروز 73 سهمیه در رشته‌های فوتبال پنج نفره، دوومیدانی، بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته، تیروکمان، تیراندازی، وزنه‌برداری، جودو و تکواندو کسب شده که اعزام این رشته‌ها به پارالمپیک توکیو هنوز مشخص نیست و در ستاد بازیهای پارالمپیک وضعیت این رشته ها براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها