کد خبر: 382456
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۱۱:۰۰
| |

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور خبر داد:

افتتاح بیش از 20 هزار پروژه در کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، گفت: 22 هزار و 500 پروژه دهه فجر در کشور افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

افتتاح بیش از 20 هزار پروژه در کشور
کد خبر: 382456
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور پیش از ظهر چهارشنبه در آغاز عملیات عمرانی واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی کوثر گفت: البرز یکی از استان‌های پرافتخار کشور است.

او با بیان اینکه در دهه فجر در این استان و دیگر استان‌های کشور شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، صنعتی و ... هستیم، افزود: در سال‌های اخیر شاهد شتاب بیشتری در زمینه پروژه‌های زیر بنایی نسبت به قبل هستیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در کل کشور افتتاح پروژه‌های عمرانی بیش از 74 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته که این آمار در استان البرز بیش از 500 درصد بوده است.

جمالی نژاد افزود: حدود 22 هزار و 500 پروژه در این ایام در کشور افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که نقش به سزایی در اقتصاد ایران دارد.

او گفت: ابر پروژه‌های زیادی در این روز‌ها افتتاح می‌شود که در شرایط اقتصادی کنونی رسیدن به این نتایج قابل تقدیر است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه افزود: دهه فجر سال جاری در استان البرز 305 پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و 200 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

جمالی نژاد گفت: همچنین 110 طرح نیز مربوط به بخش خصوصی است که بیش از 989 میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها بوده است.

او افزود: در دهه فجر امسال در مجموع 415 پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 200 میلیارد تومان در استان البرز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: خوشبختانه قطار به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی و صنعتی در کشور به خوبی پیش می‌رود، این حرکت کُند نشده است و امروز نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی- تولیدی در البرز هستیم.

جمالی نژاد با اشاره به حضور تأثیرگذار بخش خصوصی در کنار بخش دولتی افزود: افراد در بخش خصوصی با سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقدام به انجام کار‌های زیربنایی و زیرساختی می‌کنند که بابت این مهم از آن‌ها قدردانی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها