کد خبر: 498696
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

صادق ضیاییان، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد:

کاهش کیفیت هوا و وزش باد شدید در انتظار نوار شرقی کشور / آسمانی صاف با کمی وزش باد برای پایتخت

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق دریای عمان مواج است.

کاهش کیفیت هوا و وزش باد شدید در انتظار نوار شرقی کشور /  آسمانی صاف با کمی وزش باد برای پایتخت
کد خبر: 498696
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ضیاییان افزود: در این مدت ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق دریای عمان مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز و فردا (3 و 4 تیرماه) در خوزستان و ایلام وزش باد شدید گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه (6 و 7 تیرماه) نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (4 تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای36 و 23 سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی پایتخت پس فردا (5 تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به 36 و 24 درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها