کد خبر: 500261
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۵:۵۰
| |

پرویز سروی، منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران:

یک شهردار سوپرمن می‌خواهیم

یک منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما یک شهردار سوپرمن می‌خواهیم. فردی که قدرتمند بوده و از حاشیه گریزان باشد. ببینید! شهرداری و شورای سیاسی باعث عقب‌ماندگی شهر می‌شوند. در دوره پنجم هم شاهد موضوعات این‌چنینی بوده‌ایم.

یک شهردار سوپرمن می‌خواهیم
کد خبر: 500261
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۵:۵۰

اعتمادآنلاین| منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار باید تراز ملی داشته و همچنین با دولت و مجلس برای رفع مشکلات بتواند رایزنی‌های لازم را انجام دهد. ما باید یک شهردار متعامل داشته باشیم تا بتواند از ظرفیت‌های کشور برای اداره شهر استفاده کند و همین‌طور ظرفیت‌های تهران را دراختیار مدیریت کشور قرار دهد و دولت از شهرداری برای رسیدن به اهداف استفاده کند و شهرداری برای توسعه از ظرفیت دولت استفاده کند.

به گزارش دیده‌بان ایران، انتخاب پرویز سروی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ویژگی های شهردار آینده تهران گفت: شهردار آینده تهران باید بتواند نقایص را جبران کند. شهردار باید به دنبال هم‌افزایی برود. ما فرصت اختلاف نداریم و حرف اول را هم‌افزایی می‌زند. شهرداری در چهار سال گذشته عقب‌ماندگی‌های زیادی داشته و باید شهردار آینده تهران با دولت، مجلس و دستگاه‌ها ارتباط خوبی داشته باشد تا بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.

سروری تاکید کرد: شهردار آینده باید از نظر کارآمدی مورد قبول باشد. شهردار باید تراز ملی داشته و همچنین با دولت و مجلس برای رفع مشکلات بتواند رایزنی‌های لازم را انجام دهد. ما باید یک شهردار متعامل داشته باشیم تا بتواند از ظرفیت‌های کشور برای اداره شهر استفاده کند و همین‌طور ظرفیت‌های تهران را دراختیار مدیریت کشور قرار دهد و دولت از شهرداری برای رسیدن به اهداف استفاده کند و شهرداری برای توسعه از ظرفیت دولت استفاده کند.

این منتخب شورای شهر تهران ادامه داد: حتماً شهرداری باید انتخاب شود که این موضوع را داشته باشد و مورد اعتماد قوا باشد و حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشد. شهردار باید به سرعت بعد از ورود بتواند کارهای شهر را آغاز کند و همچنین با شورا هم‌افزا و همدل باشد.

سروری ادامه داد: شهرداری و شورا محل جنگ نیست. شهردار باید بداند که شورا مجموعه بالادستی است و حق نظارت دارد و باید با شورا در تعامل باشد. ما نباید شورای شهر و شهرداری را به محل منازعه بی‌خاصیت تبدیل کنیم، باید بعد نظارتی را تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

این مقام مسوول اضافه کرد: باید افرادی در شهرداری به کار گرفته شوند که پاکدست و کارآمد بوده، توانمندی‌های لازم را داشته، خوش‌انگیزه و انقلابی باشند و ترکیبی از جوانی در مدیریت شهری جلوه کند. ما یک شهردار سوپرمن می‌خواهیم. فردی که قدرتمند بوده و از حاشیه گریزان باشد. ببینید! شهرداری و شورای سیاسی باعث عقب‌ماندگی شهر می‌شوند. در دوره پنجم هم شاهد موضوعات این‌چنینی بوده‌ایم.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها