کد خبر: 221173
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۵:۰۵:۰۰
| |

معاون دادستان کل کشور:

پرونده جرایم سکه، طلا و ارز به صورت تمام وقت بررسی می‌شود

معاون اول دادستان کل کشور گفت: سه بازپرس به صورت تمام وقت به جرایم سکه، طلا، ارز و مسائل پولی و همچنین خودرو رسیدگی می‌کنند.

پرونده جرایم سکه، طلا و ارز به صورت تمام وقت بررسی می‌شود
کد خبر: 221173
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۵:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مصدق معاون اول دادستان کل کشور افزود: در بررسی این پرونده ها چنانچه اتهام افراد محرز شود، در فرصت بسیار کوتاه، قرار جلب دادرسی و کیفرخواست صادر و به صورت خارج از نوبت در دادگاه به این پرونده‌ها رسیدگی خواهد شد.


معاون اول دادستان کل کشور با بیان این که یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به ویژه در سال‌های اخیر موضوع برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی بوده است، اظهار داشت: با توجه به مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده است، در حال جنگ با دشمن هستیم؛ روزانه هزاران نفر در زمین دشمن، در آمریکا در حال فکر کردن هستند که چگونه می‌توانند اقتصاد ایران را برهم بزنند.


این مقام قضایی با اشاره به مطالبات رهبری در دو موضوع اشتغال جوانان و معیشت مردم که به عنوان یکی از دغدغه‌های معظم له مطرح است، اظهار داشت: ایشان در دیدار اخیرشان اشاره کردند که قوای سه گانه باید درباره این موضوع فکر کنند. جلسه‌ای با حضور سران سه قوه و برخی از مسئولان نظام تشکیل شد؛ هفته‌ای یک جلسه در این خصوص برگزار می‌شود که در این رابطه تصمیمات بسیار مهمی گرفته شده است که بعضی‌ها ابلاغ و برخی نیز در شرف ابلاغ است، مهم این است که تعامل بسیار جدی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد و مورد تاکید روسای سه قوه است.


معاون اول دادستان کل کشور افزود: موضوع تقویت بعد رسانه‌ای دستگاه قضا یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که در دیدار اخیر مسئولان قضایی با معظم له مطرح شد.


معاون اول دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه برخورد با متخلفین در هر سطحی همواره از دغدغه‌های مهم دستگاه قضا بوده و در این زمینه جدیت و اهتمام ویژه در این دستگاه وجود داشته است، تصریح کرد: همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر دانه درشت‌های بسیاری پای میز محاکمه کشانده شده اند و از هر جناحی هم که بوده اند، قوه قضاییه به صورت جدی و بدون هیچ مسامحه‌ای با آنها برخورد کرده است و محاکمه شده اند و حکمشان در حال اجرا است.


مصدق در پایان با بیان اینکه مردم ما فهیم و غیور هستند و برخورد مردم نباید به گونه‌ای باشد که در زمین دشمن بازی کنند، افزود: در این مقطع زمانی مهم این است که دشمن با درست کردن اتاق فکر، جنگ اقتصادی درست کرده است، مردم باید بیشتر توجه کنند که مبادا برای درخواست مطالبه حقی در زمین دشمن بازی کنند؛ در چهل سال گذشته مردم از نظام، رهبری، حاکمیت و دولت دفاع کرده اند و امروز هم به صورت جدی از دولت پشتیبانی خواهند کرد تا در کارشان موفق شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها